2023/03/09

wnętrze za starcoins

Witam Was w marcu! Na koniec poprzedniego miesiąca graficy zaskoczyli nas dostawą do Basics Decor. Każda taka dostawa zachęca mnie zawsze do stworzenia wnętrza za starcoins. Jest do dość trudne wyzwanie, ponieważ nie ma gotowych materiałów do stworzenia wnętrza od podstaw, a meble przeważnie mają przeciętny wygląd. Poniżej prezentuję aranżację wnętrza, którą stworzyłem z DzikaNaomi w... minione wakacje ;) Do dość surowego i zwyczajnego wnętrza dobraliśmy meble i dekoracje w odcieniach niebieskiego, czarnego i musztardowego koloru. Tym sposobem powstała całkiem elegancka sypialnia z widokiem na miasto. W roli tła gotowe wnętrze z Basics Decor. Myślicie, że sprostaliśmy wyzwaniu? 
Chcielibyście jeszcze kiedyś zobaczyć inne wnętrza za fioletowe pieniądze? :D 

6 komentarzy:

  1. Super wykorzystane wnętrze!

    Bardzo mi się podoba ta aranżacja, kolorystyka niby nie moja, ale całościowo wygąda ekstra.
    Chętnie zobaczę kolejne wnętrza! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wnętrze jest świetne! Doskonale dobrane kolory i elementy. Nawet w życiu realnym bym takie chciała.

    OdpowiedzUsuń
  3. Te nowsze dostawy basic decor to sztos. Można na prawdę złowić piękne rzeczy!
    Wnętrze piękne, od tła aż po dodatki.
    Ja chętnie zobaczę więcej aranżacji na sc :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta dostawa Basics, którą wykorzystałeś we wnętrzu była bardzo udana. Szczególnie fotele i łóżka. Również coś tam kupiłam, ale leży póki co w schowku.
    Bardzo dobrze wkomponowałeś (wkomponowaliście) te meble w wybrane wnętrze. Kolory wspaniale ze sobą harmonizują. Kto by pomyślał, że to za starmonety, w dodatku robione pół roku temu... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pod wrazeniem, ze takie ladne wnetrze mozna wykonac za sm! :) Jedyne co mi przeszkadza to wielkosc mebli, bo w porownaniu z tym ogromnym oknem/balkonem sa troche za male.

    OdpowiedzUsuń
  6. O kurcze, zapomniałam już jak fajnie te wnętrze wyglądało :D Musimy to powtórzyć!

    OdpowiedzUsuń