2023/03/30

#duet + zagadka

Marzec i kwiecień to przeważnie miesiące, kiedy stopniowo zmieniamy garderobę na wiosenne ubrania. W tym roku proponuję zainspirować się stylem Victorii Beckham. Swego czasu bardzo fascynował mnie jej styl. Dzięki niej zachęciłem się do sięgnięcia po szerokie spodnie i duże gwiazdorskie okulary przeciwsłoneczne. Żeby stworzyć stylizacje w stylu Victorii nie trzeba wcale markowych i bardzo wyrafinowanych projektów. Jestem pewien, że niektóre ubrania macie w swoich szafach, a przynajmniej w tych stardollowych. W szafie Beckham niewątpliwe dominują eleganckie bluzki i koszule z kołnierzykiem, swetry, garnitury, spódnice midi i szerokie eleganckie spodnie. Wśród dodatków można wymienić delikatną biżuterię, buty na obcasie oraz torebki - tutaj przeważają kopertówki, które gwiazda trzyma w ręku lub nosi pod pachą. Wyjątkiem są torebki Birkin, których Victoria ma niemałą kolekcję. Kluczowy w jej stylu jest dobór kolorów i materiałów. Niemniej ważny jest umiar. Gwiazda konsekwentnie zmieniła swój styl z sexy glamu na własną wersję minimalizmu. 


Na koniec przedstawiam Wam dwie propozycje w stylu Victorii Beckham. Ciekawostką jest to, że moje stylizacje powstały w 2021 roku i do tej pory trzymałem je w szkicach... Spróbujcie zgadnąć, w którym miesiącu dokładnie je stworzyłem. Kto pierwszy odgadnie lub będzie najbliżej rozwiązania zgarnie 20 SD! Każdy może spróbować zgadnąć 2 razy ;) 

8 komentarzy:

  1. Obie stylizacje są bardzo ładne, chociaż to a pierwsza skradła moje serce :D Bardzo fajna kolorystyka! Dodatki i akcesoria potrafią dodać uroku, ale też zniszczyć ciekawą bazę, dlatego zgadzam się, że ważny jest umiar :D

    Typuje, że stylizacje powstały we wrześniu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałem, że będę trochę dłużej czekać na prawidłowa odpowiedź, a tymczasem pierwsza odpowiedź już jest trafna! Dokładnie tak bylo: wrzesień! Pierwotnie miały to być stylizacje na jesień, ale okazało się, że pasują również na wiosnę :) napisz proszę w mojej KG co chcesz z wish albo wystaw coś na bazarku, po Wielkanocy to ureguluje ;)

      Usuń
  2. Mi Victoria kojarzy się właśnie z takimi okularami jak z prawej :D ona je ma chyba zawsze haha.
    Fajne stylizacje, chociaż to nie mój styl.
    Ja stawiam na kwiecień :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam takie same wrażenie! Te okulary są w sam raz dla gwiazdy :)

      Usuń
  3. Super, szczególnie druga stylizacja przypomina mi styl Victorii - klasa sama w sobie :D
    Ja obstawiam na marzec, hmm? ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klasa, choć sweter sam w sobie nie wydaje się taki elegancki :D dodatki I ogólne wrażenie robią robotę;)

      Usuń
  4. Delikatnie i kobieco :D Czasem mniej znaczy więcej co dobrze widać u Victorii i w Twoich stylizacjach :)
    To ja obstawiam luty, a drugi strzał to październik.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drugi strzał prawie okazal się trafny! W każdym razie w kwietniu jeszcze się pojawi ode mnie inny konkurs :)

      Usuń