2023/04/01

STYLIZACJE ZA STARMONETY



Bum! To już ostatni post ode mnie. 

Prima Aprilis! Ha! Ostatni dopóki znowu jakaś nowa dostawa w Plazie mnie nie zainspiruje do stworzenia stylek za fioletowy piniądz :D Nie żegnam się więc, bo ostatnio trochę chorowałam, siedziałam w domu i przez to wpadłam na pewien pomysł na posty, którym podzielę się z Wami za tydzień. Jak na ten moment mam ogarnięte sześć postów, tak więc - do zobaczenia :) 

A tymczasem zostawiam z Was z różowymi stylkami za fioletowy hajs i różowym cadillakiem na koniec postu ¯\_(ツ)_/¯




7 komentarzy:

  1. Czekam na nowe posty :3
    Stylizacje są boskie, nie wiem która lepsza. Cadillac też niczego sobie,

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się ten kontrast - czerń i fuksja :D Więcej takich stylizacji :D
    Oczywiście czekam na posty!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, cudowne stylizacje! Kocham ostatnio róż, więc wyjątkowo te dwie stylki przypadły mi do gustu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Hot & Pink ♥ Obie stylizacja świetne!
    Skąd kolczyki z drugiej stylizacji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolczyki są z Vinylka :3
      To jedne z moich ulubionych, bo można je było kupić osobno i zakładać np tylko jeden, a nie od razu dwa :)

      Usuń
  5. Pierwszy look Wow! W drugim wszystko poza futrem jest super, może sam sprobuje coś zrobić z tymi butami :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ani bym nie pomyslała, że to są stylizacje za starmonety. Genialne!

    OdpowiedzUsuń