2023/04/05

LOOKBOOK: YH


Cześć! Jak się macie? Ponad tydzień temu w piątek pojawiła się nowa dostawa w sklepie Young Hollywood. Kolekcja rozeszła się w trybie ekspresowym. Nie można też już nic dokupić, mimo tego że manekiny jeszcze wciąż wiszą w Plazie. Komu udało się załapać ten szczęśliwy, bowiem kilka ubrań było naprawdę ładnych. Ja na największe perełki typu marynarka i topy nie zdążyłam, bo w wiadomości napisali "5 p.m. CEST". A że to było przed zmianą czasu, u nas kolekcja powinna pojawić się po 18, a nie po 17. Nie wiem czy to stardoll coś pogmatwał czy ja :D Tak czy siak, myślałam że kolekcja będzie po godzinie 18 i wtedy też weszłam na Stardolla. Zaskoczyłam się niemiło, ale kilka rzeczy udało mi się dorwać. A Wy co myślicie o kolekcji? Kupiliście coś?

ANULCIA345



IZOLDA1996-K
(u Lavish)



ROCKA

LAVISH




5 komentarzy:

  1. Gdyby nie DzikaNaomi, to bym nic nie kupił ;) przyznam, że rzeczy, które okazały się takie most wanted, to na początku w ogóle nie wpadły mi w oko. Ta zabawna ilość 150... a potem zdziwienie, ze czarny rynek i kosmiczne ceny... jak patrzę na powyższy lookbook, to widzę, że ta niebieska bluzka naprawdę ma potencjał! Też się zastanawiałem nad tą sukienka, która Rocka ma na sobie, jest bardzo elegancka! Stylizacje swietne, możemy iść na czerwony dywan:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, widzę że jeszcze od Lavish się pojawiły stylizacje! Pierwsze dwie są bombowe! Drugi look mi się na maksa podoba 🤩

      Usuń
  2. Kolekcja była całkiem ładna, ale spóźniłam się na nią. Kupiłąm tylko jakieś drobiazgi z biżuterii. Śliczne stylizacje, bardzo podobają mi się te od Anulci, druga Izoldy i pierwsza Rocki - mega eleganckie zestawienia :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Średnia kolekcja, nic nie kupiłam bo mnie nie było, ale coś udało mi się stworzyć u Lavish :D
    Druga stylizacja Lavish jest moją ulubioną - tak bym mogła się ubrać w realu ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj nie stać mnie na takie drogie sklepy. Zresztą nie przepadam za YH. Ale Waszym stylizacjom niczego nie brakuje, są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń