2023/04/30

Drogo vs. tanio


Cześć. Dzisiaj wybrałam do porównania ćwiekowane kurtki. Jedną można było niegdyś zakupić w sklepie Young Hollywood, a drugą w Fallen Angel. Niestety żadna z nich już nie jest dostępna w Plazie. Różnią się od siebie trochę wyglądem. Ta pierwsza jest krótsza, ma mniej kolców, stójkę zamiast kołnierza i brak jej paska, ale za to jest limitowana i ma bardzo fajny krój. Druga jest już natomiast typową ramoneską. Wygląda naprawdę cool, chętnie przygarnęłabym taką w realu. 


Obie stylizacje powielają ten sam schemat, z tym że ta pierwsza kosztowała mnie trochę więcej. Zdecydowałam się też na inne torebki, ponieważ w pierwszej nie chciałam zasłaniać kurtki, w której doll wygląda naprawdę sexy, imho. W drugiej ze względu na użyte spodnie, które pochodzą z Basics i wyglądają na lalce odrobinę gorzej, wrzuciłam torebkę, która je trochę zasłania i myślę, że dzięki temu stylizacja wygląda korzystnie :) 

5 komentarzy:

  1. Chyba bardziej podoba mi się tańsza wersja, jest ciekawsza.
    Obie stylizacje są ekstra, fajnie, że nie zakładałaś dodatkowego topu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Również uważam, że pomysł na odsłonięcie dekoltu był bardzo trafiony! Na pierwszy rzut oka stylizacje są tak podobne, ale jednak różnica jest w dodatkach. I właśnie dzięki nim przewagę ma pierwsza stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mi się bardziej podoba tańsza kurteczka :D Jest lepiej dopracowana graficznie. Natomiast obie stylizacje są mega sexi. Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdziwiłam się, że ta jest tańsza a ta droższa. I mi również bardziej podoba się budżetowa wersja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze naprawde ta tańsza kurtka wyglada lepiej! Stylizacje obie wyszly swietnie, ale jako biedak wybralabym wersję tańszą :D

    Kowalska

    OdpowiedzUsuń