2023/05/02

LOOKBOOK: SUBCOUTURE


Cześć! Ostatnia kolekcja Subcouture była naprawdę bardzo ciekawa. Gdybym tylko zabrała się wcześniej za robienie zakupów to pewnie kupiłabym więcej, ale jakoś w połowie dnia (niedziela) zaczęto ubrania wycofywać z Plazy i część rzeczy kupiłam, a przy reszcie zaczął wyświetlać się błąd. A więc tak na przyszłość - lepiej nie zwlekajcie z zakupami w Sub, bo admini ostatnio nie są dla nas zbyt wyrozumiali xD Szkoda, że już nie ma zegara odliczającego czas do wycofania sklepu. To było według mnie najfajniejsze rozwiązanie. A tymczasem zapraszamy do obejrzenia naszych stylek :)

ROCKA

 
 
IZOLDA-1996-K
 
 
 
 
 
 
 
 

7 komentarzy:

  1. Na pierwszy rzut oka, kolekcja mnie nie powaliła, ale znalazłam kilka perełek :D Też nie zdążyłam kupić wszystkiego co chciałam :c

    Wasze stylizacje są tak dobre, że och! :D Nie wybiorę jednej, bo każda ma to "coś" w sobie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłem doslownie na siłę dwie rzeczy z tej kolekcji. Od jakiegoś czasu Sub nie trafia w mój gust ah, co fo dostaw w sklepie, to oni strasznie mieszają! Dodają, usuwają za szybko, a potem nawet na SB te rzeczy nie są dostępne. Ale przecież tribute sprzed roku nadal jest dostępne xd vo do stylizacji, to jestem pod wrażeniem jak gustownie wystylizowalyscie te ubrania! 2 i 3 propozycja od Izoldy pięknie się wyrozniaja! U Rocki podoba mi się pierwszy look, kojarzy mi się z festiwalowym stylem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolekcja niezbyt mi się spodobała, ale wasze stylizacje są mega hot! Super, że wszystkie są w podobnym klimacie i kolorystyce :D Czuć w nich taki klimat silnych i pewnych siebie kobiet ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaspałam (jak zawsze) na dostawę i teraz żałuję, jak patrzę na wasze stylizacje. 2 i 3 od Izoldy moje fav ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny lookbook, podoba mi sie ^^

    Kowalska

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja kupiłam 90% tej kolekcji, stąd tyle stylizacji :D
    Twoje bardzo mi się podobają ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne stylizacje!

    karolinnaaa2222 (mam problem z zalogowaniem)

    OdpowiedzUsuń