2023/05/14

DROGO VS. TANIO


Cześć! Dzisiaj wzięłam się za różowe buty. Moim zdaniem są niemal identyczne. Różnią się tylko wysokością platformy i odcieniem. Obstawiam, że zarówno jedne jak i drugie są inspirowane projektem Valentino, dlatego również na stardollu są do siebie tak bardzo podobne. Zresztą wcale nie tak trudno znaleźć je w Internecie (JAŚNIEJSZE / CIEMNIEJSZE). W realu ciemniejsze są droższe o jakieś 240 złotych, a na stardollu mamy odwrotną sytuację i to te jaśniejsze były droższe. Kupiłam obie wersje, bo przepadam za butami na platformach :D


W stylizacjach zastosowałam ten sam schemat - luźne spodnie, krótkie topy, torby na ramię itp. Nawet ilość użytych przeze mnie artykułów jest taka sama. Dajcie znać które buty i która stylizacja bardziej przypadła Wam do gustu. A może macie któreś z nich w swojej szafie? Te ciemniejsze są dostępne w Plazie i chyba będą tylko do końca maja :) 


_________________________

Uwaga, sprawdzam listę obecności! Każdy kto ten post skomentuje otrzyma prezent niespodziankę z listy życzeń :) 

7 komentarzy:

  1. Podobają mi się te buty i rozmyślam czy ich nie nabyć :D (ogólnie to cała różowa stylizacja z OotM mi się spodobała).
    Tak poza tym faktycznie są niemal identyczne, jeśli nie miałabym ich koło siebie, mogłabym powiedzieć, że są to te same buty ;)
    Nie wpadłabym na pomysł stylizowania takich spodni z platformami i błąd! Super to wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty niemal identyczne, tylko kolor i cena inne :D Te z OotM bardziej mi się podobają i nawet mam je u siebie. Jednak całościowo bardziej do gustu mi przypadła lewa stylizacja, choć obie super <3

    OdpowiedzUsuń
  3. W życiu bym nie wpadł na takie połączenie! Faktycznie wygląda dość intrygujaco, ale uważam, że lepiej w pierwszej stylizacji . Jest bardziej ekstrawagancko, a w drugiej już zbyt sportowo. Co do butów.. . Na żywo wyglądają lepiej. Te na stardoll może są ładne, sam mam te z runway, jednak admini jak zawsze dają tak różne odcienie różu, że poniej nie idzie tego dopasowac

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne buty, obie pary mi się podobają. Stylizacje super, ale wolę tę z lewej bo jest bardziej "szałowa"

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacje jak zawsze sztos! Mam te "oryginalne", nawet kilka razy ich użyłam, moim zdaniem są ładne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. karolinnaaa2222 (mam problem z zalogowaniem)

      Usuń
  6. Super! Mam je w realu ale beżowe! Stylizacja 2 sztos, te 1 buty bardzo mi się nie podobają, są jakieś niekształtne haha

    OdpowiedzUsuń