2023/05/07

POLOWANIE NA UBRANIE

Hej! Postanowiłam trochę urozmaicić tematykę postów na blogu i tym razem wrzucam coś innego niż serię z Drogo/Tanio. Ostatnio z ciekawości przejrzałam bazar i natrafiłam na spódnicę z Limited Edition. Nie wiem co to za promocja, ale byłam przez nią podwójnie zdziwiona. Pierwszy raz, bo myślałam, że w bazarze już nie ma takich okazji, a drugi raz ponieważ przez chwilę myślałam, że już mam tę spódnicę i nie skorzystam z tej atrakcyjnej ceny. Kto nie znalazł w bazarze jakiejś limitki za grosze, którą już miał i nie mógł kupić niech rzuci kamieniem :D Mnie się już tak w przeszłości zdarzyło. Tę spódnicę też kiedyś miałam, ale najwyraźniej sprzedałam, więc mogłam śmiało skorzystać :D Wtedy nie miałam na nią żadnego pomysł, a tym razem stylizowanie okazało się być łatwym zadaniem. Nie wiedziałam tylko na które buty się zdecydować, więc pokazuję Wam obie wersje :)

7 komentarzy:

  1. Ale perełka! Super, że udało Ci się trafić na taką promocję. Spódnica oprócz tego, że tania to też śliczna :) Pięknie ją wystylizowałaś <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Spódnica nie dość, że piękna to i jaka cena atrakcyjna :) Śmieszne, że już ją kiedyś miałaś :D
    Stylizacja bardzo ładna, fajnie, że użyłaś tej torebki za sc - bardzo ją lubię. A co do butów to sama nie wiem, które lepiej pasują, obie wersje super ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, ale zakup! Spódnica jest całkiem ładna i ma fajny kolor :D

    Świetnie wygląda połączenie tej bluzki ze spódnicą. Chyba wolę wersję z butami nr 2 :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale tanio ;O Jestem w szoku ze tak tanio można kupic coś w bazarze, szczegolnie z LE. Kupowałabym. A stylizacja wyszla bardzo przyjemna dla oka :)

    Kowalska

    OdpowiedzUsuń
  5. Tez jestem zaskoczony cena, to możliwe? Powstała naprawde ładna stylizacja, ten kolor! Elegancko. Też wolę wersję po prawo

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow ale okazja! Ja też kupiłam tą spódnicę po taniości (ale nie aż takiej ;p)
    Wolę wersję z ciemniejszymi butami

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow!!! Piękna spódnica! Pięknie ją wystylizowałaś! Prawdziwa perełka się trafiła, jak za darmo.

    karolinnaaa2222 (mam problem z zalogowaniem)

    OdpowiedzUsuń