2023/05/05

Chanel Cruise 2022/23 + konkurs

    Zapewne pamiętacie jeszcze dostawy do StarPlaza z minionego sezonu tribute. Wśród nich pojawiła się kolekcja Chanel. Bardzo się ucieszyłem nie tylko ze względu na sam wybór marki, ale też ubrań z kolekcji Cruise 2022/23. Mam dziwną słabość do kolekcji Cruise od Chanel. Każdą uważam za imponującą zarówno pod względem projektów, scenerii, organizacji pokazu, ale przede wszystkim z uwagi na muzykę. Wspomniana kolekcja była prezentowana dwukrotnie: najpierw w Monako, a później w Miami. Virginie Viard wyraziła w swoich projektach styl Karla Lagerfelda i przepych Monako, które było szczególnie ważne dla zmarłego projektanta. Tym samym powstały ubrania inspirowane wakacjami w luksusowym kurorcie, stylem ekskluzywnych kasyn i Formułą 1. Poniżej zamieściłem kilka sylwetek z pokazu, które mieliśmy okazję zobaczyć również w grze. 





    Wprawdzie nie ma tutaj samych moich ulubionych looków, to jednak muszę przyznać, że graficy wybrali naprawdę dużo z tej kolekcji. Zrobiliście wtedy duże zakupy u Chanel? Najlepsze jednak w tym wszystkim były ceny... Na Stardoll ubrania miały dość rozsądne ceny jak na tribute. W rzeczywistości przykładowo w przypadku ostatniego looku należałoby zapłacić 4 950 € za sukienkę, 
2 000 € za kostium kąpielowy, 1 800 € za pasek i ... $22,000 za torebkę. Tyle przynajmniej sugeruje Bergdorf Goodman. 
    Przechodząc do tego, co najbardziej urzekło mnie w pokazie, czyli do muzyki... Modelki szły po wybiegu w rytm takich kawałków, jak: Looking For You by Nino Ferrer, Thank You by Charlotte Adigery & Bolis Pupul, I Go (DJ Koze remix) by Peggy Gou, Why Can't We Live Together by Timmy Thomas, Let’s Get it Together by El Coco, Let’s do It Again  by Jamie xx. Zachęcam Was do sprawdzenia tej ścieżki dźwiękowej, dla mnie jest obłędna!

Na koniec nie będzie żadnych stylizacji ode mnie. Chciałbym, żebyście to Wy pokazali mi tym razem, jak stylizujecie Chanel! Zachęcam Was do stworzenia stylizacji inspirowanych kolekcją Cruise 2022/23. Swoje looki załączcie w komentarzach. Dwa najlepsze zgarną 30 SD. Zapraszam! Wyniki ogłoszę w swoim następnym poście. Czekam na Wasze prace i do następnego razu!

Źródła zdjęć: Chanel.com

7 komentarzy:

  1. Na żywo - patrząc na zdjęcia z pokazu - nie zostałabym wielką fanką tej kolekcji, jednak na stardoll bardzo mi się ona podoba i kupiłam sporo rzeczy :D
    Ceny w realu...kosmos..
    Dzięki za polecajki muzyczne, na pewno to sprawdzę!
    Fajnie, że konkurs jest i w ogóle super post, czekam na więcej <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://imgur.com/a/30xJNJS

      Usuń
    2. Jeśli lubisz rytmiczne i spokojne kawałki to powinno Ci się spodobac:) tym razem byłem ciekaw co Wy zrobicie :D mi zasoby z Chanel w szafie trochę się skonczyly;) co do cen, to kosmos jeszcze będzie, bo marka co roku przeważnie 2 razy podwyższa cenę, chociażby torebek.

      Usuń
  2. Lubię zestawienia od Chanel, nie obraziłabym się jakbym coś miała mieć w swojej szafie z tej kolekcji :D
    Na SD kupiłam całkiem sporo rzeczy, bo naprawdę mi się podobały, dobrze, że nie poszaleli z cenami jak w realu XD

    Tutaj zestawienie ode mnie z tą kolekcją ;D
    https://prnt.sc/oiThc1q36oP3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo! Marynarka od CC na przykład 🤩 też się dziwię ze admini dali tak przystępne ceny, bo wcześniejsze wydania tribute z Chanel były dużo droższe...

      Usuń
  3. Kocham Chanel, każda kolekcja jest dziełem sztuki!

    karolinnaaa2222 (mam problem z zalogowaniem)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chanel... klasa sama w sobie.

    OdpowiedzUsuń