2023/04/08

KOSZYCZEK WIELKANOCNY + KONKURS


Bez święconki ciężko wyobrazić sobie Święta Wielkanocne, które kojarzą mi się z zieloną trawką ( ͡° ͜ʖ ͡°) pierwszymi kwiatami, zajączkami, jajkami i tak dalej. Co ważne, z tymi świętami kojarzą mi się również pastelowe kolory. Ze swej przekory w tym roku zrobiłam czarną święconkę, aczkolwiek trzymałam się tradycji, wrzuciłam jajko, zajączka i przyozdobiłam kwiatami :D Wielkanocny strój Rocki również w tym roku jest ekstrawagancki. Ostatnio odkryłam świetne imprezy, w gotyckich klimatach, które odbywają się w moim mieście i chyba jestem trochę pod ich wpływem, stąd pomysł na dziwaczną Wielkanoc w czerni. Jednak nie tylko ja wpadam na głupie pomysły. Spejson z Blok Ekipy włożył do święconki nawet kebaba, żeby mu go nie zabrakło :D 

Jestem ciekawa co Wy byście włożyli do święconki "na szczęście", żeby Wam tego nigdy nie zabrakło. Może pizzę? Buty? Torebki? A może kota zamiast króliczka? Czekam na screeny Waszych wielkanocnych święconek. Im dziwniejsze, tym lepiej. W nagrodę - stardollary. Deadline: 16.04.23

7 komentarzy:

  1. Ja to za dzieciaka święciłam jedzenie dla mojego chomika i szczurów, żeby im nie zabrakło xd Teraz to bym pewnie święciła żelki i bilety lotnicze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://prnt.sc/ch3Y2h7G7DcG
      Kiedy koszyk jest za mały i musisz jeszcze zabrać siatkę XD

      Usuń
  2. Rocka, pod względem trendów w modzie to trafiłaś z czernia;) przeglądałem różne stronki modowe i czern właśnie jest moda w tym sezonie. Dość mroczna powstała taka święconką, pewnie ksiądz by taka objął całą woda swiecona 😂 w tym roku symbolicznie pomalowałem 3 jajka, jedno w dziwne czerwono-pomaranczowe bazgroły, które wyglądają jak naczynia krwionośne brr Rocka wystroiłaś się jak stróż w Boże Ciało:D do święconki dodałbym melisę, żeby nie brakowało spokoju albo czterolistna konczynke na szczęście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pozoru zupełnie klasyczny koszyczek... żeby nie brakowało diamentów i fajnych chłopaków! pytanie tylko jak ich tam zmieścić?
      https://imgur.com/rilIfXY

      Usuń
  3. https://imgur.com/a/f78Wr8y

    mój jest jakby PRESTIŻOWY

    Wiadomo, oprócz tego kawa, słodycze, flaszka i ROŚLINKA. dużo roślinek proszę. flaszki też by mogły być hahah

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurcze, przegapiłam ten konkurs, szkoda :(
    ALe pomysl na taki nietypowy koszyk był strzałem w dziesiątkę

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za Wasze zgłoszenia. Te koszyczki są po prostu piękne *__*
    Prezenty poszły :)

    OdpowiedzUsuń