2023/04/20

#baghunter

Za każdym razem, gdy myślę, że już kończę serię z torebkami, to pojawia się pomysł na kolejną it-bag. W najbliższych miesiącach postawię na coś, co jedni uwielbiają, a drudzy nienawidzą, czyli monogram bags! Jestem ciekaw, do której grupy się zaliczacie. Monogramy niewątpliwie pozwalają wyróżnić się markom na tle konkurencji i stworzyć swój znak rozpoznawczy, ale użyte w stylizacjach w nieprzemyślany sposób potrafią uczynić nasz look bardzo tandetnym. Nie wiem, czy pamiętacie, ale zimą minionego roku pisałem o Gucci Bamboo. W kwietniu znowu będzie Gucci, ale nie konkretny model, lecz wszystkie z monogramem. W monogramie możemy spotkać np. Jackie 1961Horsebit 1955OphidiaPadlock. Do tego dostępne są również drobne akcesoria z monogramem GG takie jak portfele, kosmetyczki, etui na karty, czy tzw. wallets on chain, a nawet walizki i kufry. Zależnie od sezonu i współpracy z innymi markami, monogram przybierał różne wersje. Na pewno kojarzycie połączenie Gucci i Balenciagi albo postacie Disneya wkomponowane w monogram. 

Powyżej zamieściłem torebki z monogramem GG dostępne w grze. Z tego co pamiętam brakuje tu jednej torby, którą pamiętają jedynie długotrwali gracze. Mamy do wyboru nerki, walizkę, torby do ręki i te noszone przez ciało. Którą z nich macie w swoich szafach? 
\
Ostatni punkt tego posta to stylizacje. Każda z nich nawiązuje do eklektycznego stylu Gucci wykreowanego przez byłego już dyrektora kreatywnego marki Alessandro Michele. Po lewo kolaż stworzony w obcej szafie, po prawo coś z moich zasobów. Którą stylizację wolicie?



4 komentarze:

  1. Nie są w moim stylu, natomiast dwie z nich mam mimo to w stardollowej szafie xD (nigdy nie ubrałam, ale mam) Fajna ta stylizacja z płaszczem *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Twoje torebkowe posty :D
    Oba zestawienia nieziemsko mi się podobają. Piękna jest ta sukienka z pierwszego outfitu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie przepadam za monogramem, ale na stardollu czasem używam. Mam torebkę z lewej i wcale nie kurzy się w szafie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. W realu monogramów nie używam, bo nie podobają mi się, ale na stardollu mozna :D Jestem ciekawa jak wyglądałby ten kolaż na dollce, bo zestawienie kolorow wyglada super! Chcialabym miec taką sukienkę w realu :)

    Kowalska

    OdpowiedzUsuń