2023/04/23

Drogo vs. tanio


Hej! Tym razem wzięłam na warsztat różowe spodnie. Jedne są ze sklepu Basics, a drugie z Subcouture. Właściwie 26 stardolarów to nie jest jakaś wygórowana kwota, ale jednak w zestawieniu ze 144 starmonetami widzimy znaczną różnicę, prawda? :D Spodnie są do siebie bardzo podobne. Mają praktycznie taki sam krój. Różnią się jedynie odcieniem różu i rysunkiem (cieniowaniem), ale równie dobrze leżą na lalce i wyglądają podobnie. 


 W stylizacjach zastosowałam różowe spodnie i okulary plus czarne bluzki, buty oraz torebki. Myślę, że to wszystko współgra ze sobą. Dajcie znać co Wy myślicie o takim zestawieniu :)  

 

6 komentarzy:

  1. Obie stylizacje są super. Ogólnie, to bardziej podoba mi się kolor tych tańszych spodni :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Te spodnie chyba zrobiły tak duże wrażenie na grafikach, że można znaleźć chyba prawie każdy kolor :D Super, że są też opcje za fioletową walutę. Prawdę mówiąc podobają mi się obie wersje.
    Stylizacje świetnie eksponują róż spodni, aż mam ochotę tak się ubrać! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, super stylizacje! Jestem w szoku, że wersja budżetowa naprawdę jest tak ładna i tania :o Niczym nie odbiega od wersji droższej. Obie propozycje są bardzo eleganckie i dopracowane, uwielbiam je <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie opcje równie piękne ♥ A spodnie baaardzo podobne do siebie, aż zadziwiające, że w cenie tak się różnią.

    OdpowiedzUsuń
  5. Admini sobie zawsze strzelają w kolano robiac ciuchy, które są kopia z Basics. Chociaż tym razem trudno wybrać, które spodnie są lepsze... zależy kto lubi jaki material i kolor ;) akurat mam w szafie te z Basics, ale chyba ich jeszcze nie używałem. Stylizacje są udane, jednak ja wolałbym te spodnie zobaczyć z innymi kolorami niż czarny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Różnica jest naprawde niewielka. Majac w szafie te z Basics nie kupowalabym tych drugich, ale ja gram bez ss, wiec to być moze dlatego :D Stylizacje swietnie!

    Kowalska

    OdpowiedzUsuń