2023/04/16

Drogo vs. tanio


Hejjjj! Tak jak pisałam w poprzednim poście, podczas siedzenia i nudzenia się na L4, wpadłam na pomysł rozpoczęcia nowej serii. Nie wiem jak długo uda mi się ją pociągnąć, ale jak na ten moment już kilka postów mam, więc będzie co publikować :) Idę o zakład, że ktoś już kiedyś taką serię prowadził, bo to nie jest nic oryginalnego, ale ja akurat nie pamiętam tego typu postów. Jeżeli ktoś będzie miał jakieś obiekcje to niech po prostu napisze :D Chyba raczej nie trzeba tłumaczyć o co chodzi. Wybieram dwie rzeczy podobne do siebie - jedną tanią, drugą drogą i analogicznie robię z tymi rzeczami dwie podobne stylizacje na tej samej zasadzie. A Wy oczywiście oceniacie te rzeczy i stylizacje, a przynajmniej fajnie by było gdybyście oceniali :D Ceny stylizacji podaję w przybliżeniu, bo czasami nie jestem w stanie dotrzeć do ceny z metki, ale raczej staram się, aby ceny były "starplazowe", a nie bazarowe. Dopiero kiedy nie będę mogła znaleźć oryginalnej ceny, to wtedy podam w przybliżeniu cenę bazarową. Czasami ceny mogą być też podane ze zniżką dla royalty. Darmówki liczę natomiast jako 0sd. To by było na tyle wstępu, a teraz zapraszam do dalszej części ^^


Dziś wybrałam sukienki. Obie mają podobny krój i stonowany kolor (nude/beż, jak zwał tak zwał :D). Są nawet podobnej długości. Ta z Basics ma delikatny deseń, aczkolwiek uważam to za ładny dodatek. Ma też nawet całkiem fajne cieniowanie jak na ubranie za starmonety. A co najważniejsze - wciąż ją można nabyć, bo jest dostępna w Plazie. Druga kieca pochodzi ze sklepu Limited Edition i była naprawdę droga. Ja ją dostałam w loterii, więc kosztowała mnie tylko 2 sd, ale ceny w bazarze są raczej wysokie. Nie widziałam jej w cenie poniżej 300 sd. Mnie osobiście niezbyt podoba się cieniowanie na biuście. Jest trochę za mocne. Natomiast uwielbiam ten błyszczący materiał (nie wiem atłas, satyna?). Moim zdaniem każda z tych sukienek ma swoje zalety i wady, ale dobrze wykorzystane mogą naprawdę ładnie wyglądać, co mam nadzieję udało mi się osiągnąć w stylizacjach :) 


__________________________________

INFO

Jeżeli też macie w swoich szafach takie rzeczy i chcecie dorzucić swoją cegiełkę do bloga to wyślijcie mi materiały na tego typu post, a ja go wstawię w tej serii :)

Potrzebne są:
- grafika (zestawienie ubrań razem z cenami)
- dwie stylizacje z wyceną (jedna droga, druga tania)
- krótki opis dwóch zestawionych ze sobą rzeczy

 Link do mojego FB można znaleźć w zakładce "kontakt".

5 komentarzy:

  1. Zawsze bardzo lubiłam posty tego typu :D
    Bez wątpienia sukience z Basics nic nie brakuje. Sukienka z LE zawsze mi się podobała, ale cena nie zachęca do kupna, tym bardziej wersja z Basics zasługuje na dodatkowy plus :D Stylizacje świetne!

    Jak wygrzebię z szafy jakiś ciuszek, chętnie podeślę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O super! Będę czekać w takim razie na materiały ^^ Jestem mega ciekawa, bo takich ubrań jest jak sądzę mnóstwo na stardollu :D
      I cieszę się, że podobają Ci się tego typu posty, to mnie motywuje, żeby je wrzucać :)

      Usuń
  2. Świetny post! Ja też lubię takie porownania i mam nadzieje, ze będzie ich na blogu więcej ;)

    Obie sukienki mi się podobają. Tak jak napisałaś każda ma swoje wady i zalety i nawet tę tanią można bardzo fajnie wystylizować. Gdybyś nie napisała ceny to bym się nie domyśliła że ta druga stylizacja jest za starmonety, bo wcale na taką nie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również lubie przeglądać takie zestawienia, są bardzo inspirujące i można odkryć nowe rzeczy, na które dawniej się nie zwracało uwagi. Podoba mi się Twój pomysł na torebkę w drugiej stylizacji. Obie są bardzo starannie i eleganckie. To zaskakujące, że udało Ci się znaleźć tyle odpowiedników! Myślę też, że biorąc pod uwagę wartość torebki Chanel z drugiej ręki, to tak pierwsza stylizacją byłaby dużo droższa:D pomysł na serię jest fajny, być może też kiedyś coś takiego podesle;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szykuje się super seria :D Sukienka z basic daje radę, a ceny nieporównywalne!
    Też postaram się coś pogrzebać i podesłać.

    OdpowiedzUsuń