2023/07/19

#duet

Nie wyobrażam sobie lata bez posta z modą plażową! Już od kilku dobrych lat marka Jacquemus króluje każdego lata. Ja również postanowiłem zainspirować się stylem francuskiej Riwiery. Moje stylizacje mają ten sam schemat, ale bazują na różnych paletach barw. Wspólnym elementem jest złota biżuteria. Beżowe sandałki okazały się bardzo uniwersalnym wyborem. Jak widać torebka Le Chiquito nadal jest w modzie. Jeśli niekoniecznie chcecie w pełni eksponować nogi, możecie założyć sarong. Look na plażę gotowy! Nie zapomnijcie tylko o nakryciu głowy i kremie z filtrem. Chyba, że planujecie leżeć pod parasolem. Jestem ciekaw, która wersja kolorystyczna bardziej przypadnie Wam do gustu.

W roli modelki wystąpiła gościnnie Kendall Jenner, którą mogliśmy widzieć na ostatnim pokazie marki Spring/Summer 2024 w wersalskich ogrodach. Modelka wystąpiła w sukience-chmurce i biżuterii w stylu Księżnej Diany. Look ten spotkał się z różnymi komentarzami, niektórym po prostu skojarzył się z... pieluchą. A Wy co o tym sądzicie?


https://www.hellomagazine.com/hfm/496376/jacquemus-kendall-jenner-princess-diana-necklace/


9 komentarzy:

  1. Sama nie wiem, którą stylizację wybrać - klasykę czy powiew lata :D Obie są super. Ja ostatnimi czasy nie ruszam się na plażę bez koszuli z długim rękawem - ratuje mi życie xD

    Sukienka chmurka nie w moim stylu.

    Ksante

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie stylizacje są super, kocham czarny, ale ten żółty pięknie wygląda na opalonej skórze.
    Sukienka mi się nie podoba, wygląda jak beza xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się schemat stylizacji, wszystko jest bardzo spójne i stylowe. Wolę look na Kendall - ta spódnica w połączeniu z tweedowym topem tworzy naprawdę intrygujący #duet!

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie wersje są super. Krój spódnic mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja wolę żółtą wersję, choć obie są super. Co do Kendall.. wygląda jak beza :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Teraz jest szał na Barbie, może jakiś post w tym temacie, albo konkurs? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest świetna sugestia, nawet myslalem o tym ostatnio:) zobacze, co da się z:)🍭

      Usuń
    2. oo też bym chętnie zobaczyła :D mogę nawet dorzucić coś od siebie

      Usuń