2023/07/22

Barbie world

Ostatnio świat oszalał na punkcie różowego i Barbie! Wszystko za sprawą najbardziej wyczekiwanego filmu roku Barbie. Było już o nim głośno od dłuższego czasu nie tylko ze względu na gwiazdorską obsadę, ale również ścieżkę dźwiękową i zwiastuny filmu. Produkcja miała swoją światową premierę 19 lipca, a polską 21 lipca. My również planowaliśmy wybrać się do kin, aby podziwiać Margot Robbie i Ryana Goslinga w roli Barbie i Kena, ale... okazało się, że nasze redakcyjne Gwiazdy nie mogą przybyć na premierę! Pilnie poszukujemy Celebrytek, które zapozują na różowej ściance razem z Kenem. Pokażcie nam prawdziwy barbiecore! 


Zachęcamy do stworzenia stylizacji na premierę filmu w stylu Barbie. Każda Gwiazda otrzyma słodką niespodziankę! Chętnie również poczytamy Wasze opinie na temat filmu, bo niektórzy jeszcze się wahają, czy iść do kina ;)

16 komentarzy:

  1. Ogólnie to Barbie-szał trochę mnie przytłacza, bo wszędzie to wyskakuje XD W podrzędnych ciuchosklepach krzyczy do mnie wystawa, że Barbie, wszechobecny róż kłuje w oczy, nawet w supermarkecie widziałam ściankę Barbie, na której można sobie zrobić foto!
    Ale mimo wszystko chętnie poszłabym do kina. Pewnie nie w dniu premiery. W obecnej sytuacji pozostaje mi omijać szerokim łukiem spoilery i czekać na film poza kinem :D

    P.S. Moja doll na pewno nie zostawi Kena samego pod ścianką! :D

    Ksante

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba przyznać, że producenci naprawde dużo zrobili w zakresie marketingu! Plus tego jest taki, że mamy trochę więcej koloru w życiu i róż choć na chwilę nie jest źle kojarzony... :( Ej, spoilery są bardzo ciekawe! Ja się dowiedziałem (co również mnie rozczarowalo), że piosenka która zalinkowalem powyżej pojawia się dopiero przy napisach...

      Czekamy na Twój look 🍨

      Usuń
    2. https://prnt.sc/xHmxlFNedmMJ

      Moja stylizacja na galę 😁
      Ksante

      Usuń
    3. Baza stylizacji od razu kojarzy mi się z Barbie! Bardzo dziewczęco i uroczo :) przesłałem coś z Bluemarine - idealnie do tematu ;)

      Usuń
  2. Otwierasz lodówkę a tam Barbie xd Choć też już mnie trochę męczy, to że wszędzie jest na szał, każdy możliwy sklep czy marka próbują być cool i robić coś z Barbie. Co do filmu, to nie byłam jeszcze, ale się wybieram, znajomi mówią, że super i polecają!
    Jak obejrzę film to napiszę jak było :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://imgur.com/a/X2UdPQZ

      Usuń
    2. Idealna stylizacia na różowy dywan! Odrobina słodyczy trafiła już do apartamentu:)

      Usuń
    3. Przyznam, że mnie trochę omija szał na Barbie (przynajmniej w sklepach odzieżowych) bo jednak działy meski tego aż tak nie podpatrzyły 😄 również w większości słyszałem pozytywne opinie i dlatego rozważam pójście pójście kina. Generalnie jestem ciekaw fabuły, rozplanwania ścieżki dźwiękowej i kostiumów:))

      Usuń
  3. Ja słyszałam, że film jest spoko, także gdyby nic ciekawego nie było w kinach to całkiem możliwe, że bym poszła, ale bardziej interesuje mnie Oppenheimer i to na niego raczej pójdę w pierwszej kolejności. Pomysł na takie barbie-stylki jest megaaa. Aż dziwne, że na stardollu cisza w tym temacie. Przespali chyba.
    btw. dajcie znać czy macie ochotę na imprezkę w stylu barbie? :D
    Rocka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie widziałem nawet memy porównujące te dwa filmy, w stylu "kto ma Nobla a kto nie" 😅 do mnie dociera także coraz więcej dobrych opinii o filmie :) czyli trzeba będzie kiedyś sprawdzić;) stardoll chyba tylko skomentował to dostawa do Pretty n Love xd ja na imprezę chętnie!

      Usuń
    2. No tak skromnie ten stardoll to "uświetnił". Szkoda że jakiegoś konkursu na zdjęcie nie zrobili, albo jakichś prezentów nie dali. Tylko coraz bardziej widać jak mocno im się nie chce xD
      Ja Barbie też pewnie obejrzę, ale może już w domu jak minie ten hype :D
      Rocka

      Usuń
  4. Ja mam dosć hypu na ten film, za dużo tego wszystkiego już. Obejrzę go pewnie jak już wszyscy przestaną w kółko o nim tyle gadać :D Zawsze tak robię. Natomiast stylówki w tym klimacie całkiem mi się podobają, ale jak jak to ja, nic mnie nie namówi do zmiany włosów mojej lali na blond :

    https://imgur.com/F67h5VQ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ile przed premierą bylo to naprawdę intrygujące, to po premierze tez jestem już tym trochę przytłoczony - zwłaszcza tymi tiktokami "Hi Barbie!" Ahh!! Także wolę coś zobaczyc/posłuchać gdy już tłum trochę zapomni... Sam barbiercore jest fajny, trochę więcej koloru na ulicach :) bardzo podoba mi się Twoja propozycja, jest taka subtelna i harmonijną, pięknie! O ile pamiętam, też coś różowego powinno już być w apartamencie :)

      Usuń
    2. Oj tak, tik tok wybucha tym kontentem jak i "IDZIEMY DO PEPCO/PRIMARKA/ZARY/TESCO/BIEDRONKI obejrzeć kolekcje Barbie!"

      Usuń
  5. do kina chodzę rzadko, wolę poczekać chwilę i obejrzeć w domu, gdzie nikt mi nie zasłania, nie siorbie resztek napoju, a przede wszystkim mogę wygodnie oglądać z perspektywy łóżka. Ale na ten film może i się wybiorę (nie wchodząc w szczegóły - bratanica). co do trendu - mam w swojej stardolowej szafie sukienkę 50th anniversary, chciałam nawet odtworzyć oryginalną lalkę. O ile twarz nie była trudna, bo mold Lara jest dość pospolity a makijaż bardzo charakterystyczny, to z fryzurą poszło gorzej (brak czasu).
    A to mój barbiecore
    https://prnt.sc/6-7e4e9AUqNz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow! Ta stylizacja jest fantastyczna! Poczta kwiatowa dostarczona:) pewnie, że lepiej oglądać u siebie, też tak preferuje :)

      Usuń