2023/08/10

DROGO VS. TANIO

Nie wiem, czy świat już trochę ochłonął po premierze Barbie, ale może wrócimy do jakiejś regularnej rubryki? Odkąd Rocka wprowadziła "Drogo vs. tanio", miałem ochotę dodać coś od siebie. Dzisiaj przedstawiam Wam jeden z moich duetów. Tym razem jednak będzie z serii drożej i jeszcze drożej ;) Na warsztat wziąłem skórzane spodnie, jedne z LE, drugie z Original Future. Mają bardzo podobny krój, różnica jest w detalach i połysku. Nie wiem, czy przepłaciłem dając 500sd za jedne z nich, ale nie ukrywam, że bardzo je polubiłem. O ile na Stardoll skórzane spodnie są obłędne, to na żywo niestety są mało praktyczne...
Czas na stylizacje! Zależało mi na stworzeniu czegoś wyzywającego i z pazurem. Stylizacje oparte są na schemacie: biżuteria, stanik, skórzane spodnie, torba YSL i sandałki na szpilce. W pierwszej stylizacji zakryłem pasek innym, ponieważ jak wiecie, nie lubię połączenia srebra z żółtym złotem. Pewnie zastanawiacie się, co tak podbiło cenę pierwszej propozycji... stanik za prawie 400sd i torba za 111sd. Jestem ciekaw, która wersja bardziej Wam się podoba, looki warte swojej ceny?


7 komentarzy:

  1. Obie stylizacje są super, bardzo lubię takie looki. Jak mam wybrać jedną to chyba pierwszą, ale tylko dlatego, że ostatnimi czasy przemawia do mnie bardzieł złoto :D
    Jeśli chodzi o cenę, to myślę, że jak wykorzystujesz te spodnie i masz z nich frajdę, była to dobra cena :D

    Ksante

    OdpowiedzUsuń
  2. MOJE UKOCHANE SPODNIE ♥ jakbym miała usunąć wszystkie i zostawić jedne, to byłyby to te z LE.
    Ale te drugie też lubię :D Obie wersje są fajne. Nie wiem którą bym wybrała.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście krój prawie identyczny, ekstra pomysł, żeby zestawić te spodnie ze sobą :) Ja jestem fanką tych z LE, bo one chyba ze wszystkim wyglądają dobrze. Ja je kupiłam po oryginalnej cenie, ale wydaje mi się, że 500sd jest ok. Jeszcze jak kiedyś widywałam je w sb to chodziły po 600. Wydaje mi się, że trzeba by było mieć szczęście, żeby złapać je za mniej.
    Rocka


    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny dobór ubrań :) Troszke mi brakuje wersji za starmonety ale i tak widać wyraźną różnicę w cenach. / Kowalska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę wątpliwe żeby zrobić wersję za starcoins :( problem byłby ze spodniami na pewno, generalnie całość pewnie byłaby pozbawiona blasku, byłoby tak nijako i tanio.. urok większości rzeczy za starcoins :/

      Usuń
  5. Krój spodni bardzo podobny, ale te z LE bardziej mi się podobają. Stylizacja z lewej, mimo swej odstraszającej ceny również bardziej przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń