2023/08/24

SIM POLECA: TRIBUTES


Hej! Sezon tributów dobiega końca, bowiem za niedługo sklepy zostaną powoli wycofywane (mam nadzieję, że tak samo wolno jak ostatnie :D). Dlatego też jak zwykle postanowiliśmy wybrać najciekawsze naszym zdaniem ubranka. 



 ROCKA:

DIESEL: ten tribute przypadł mi do gustu najmniej, ale uważam że te trzy rzeczy warto kupić. Sukienka bardzo fajnie wygląda na doll, zresztą jest półprzezroczysta, a tego typu ubrania są w cenie na stardollu. Torebka znalazła się ze względu na swoją uniwersalność, a bluzka dzięki interesującemu krojowi.

DIOR: do tego zestawienia wybrałam piękną brązową suknię, która od razu bardzo mi się spodobała. Bluzkę również uważam, że warto kupić, jest po prostu cudowna i myślę, że chciałabym taką mieć w realu :D Jeśli chodzi o torebkę to tutaj postawiłam na klasyk w postaci Lady Dior, aczkolwiek uważam, że warto kupić każdą z tego tribute. 

BLUMARINE: Tutaj w pierwszej chwili wpadł mi w oko top w kształcie krzyża. Jest na tyle oryginalny, że postanowiłam go kupić. Jako drugie moją uwagę przykuło futro. Futer nigdy dosyć :D Z tego tribute warto również kupić buty i torebki, ponieważ są wyjątkowo tanie :)

MIU MIU: Z tego sklepu wybrałam piękną, prześwitującą sukienkę. Myślę, że warto ją kupić, bo będzie na pewno uniwersalną bazą wielu stylizacji. Wybrałam też brązowe futerko i buty ze złotymi elementami, które moim zdaniem wyglądają super.

VERSACE: Tutaj wybrałam kozacki płaszcz i torebkę, która podoba mi się we wszystkich dostępnych kolorach. A kowbojki? Te kultowe buty przynajmniej jedne każdy powinien mieć w swojej szafie :) 



ANULCIA345


Byłoby zbyt pięknie gdybym po ostatnim udanym sezonie tribute zobaczył ponownie moje ulubione marki. Mimo to nie narzekam na letnie wydanie tributes. Zdecydowanie polecam Wam zajrzeć do Dior i Versace - elegancja we współczesnym wydaniu i odrobina szaleństwa! Mój totalny must have to Saddle Bags. Warto również zastanowić się nad zakupem wnętrza, jest naprawdę piękne.

Chociaż letnie tributes mocno akcentują modę w stylu lat 2000, to ja zdecydowałem się oprzeć swoje stylizacje na klasyce i elegancji. Moje looki bazują na połączeniu czerni i złota. Jak widać szczególnie upodobałem sobie kolekcję Dior. Myślę, że przedstawione propozycje z powodzeniem sprawdzą się podczas wieczorowego wyjścia.



IZOLDA1996-K



Śmiało mogę powiedzieć, że tegoroczne Tributes są moimi ulubionymi do tej pory. Najbardziej cieszy mnie ogromna ilość ciekawych torebek i dodatków, w które najbardziej polecam zainwestować. Myślę, że co najmniej jedna wersja każdej z toreb to w tym wypadku must have. Świetnym dopełnieniem stylizacji będą również paski Blumarine (jest całkiem sporo do wyboru) lub opaska z Diora.





A Wy co kupiliście? Co Wam wpadło w oko i jak oceniacie tegoroczne tributes? :)

4 komentarze:

  1. Ciekawe jest to, że wybralyscie bardzo zbliżone rzeczy do polecenia :D wahałem się nad tym czarnym futrem, ale podobne było z YSL poprzednio. Kowbojki Versace niby ładne, tylko obcas mi się nie podoba. Zgodzę się z Rocka co do Diesela, u mnie też to wypada najsłabiej... klasyki od Diora w tym sezonie to zloto moim zdaniem :) z loobooka w moim guście są: 2 i 4 Rocki oraz 1, 5, 6, 8 i 10! W ostatniej nawet ten plaszcz wygląda interesująco, chociaż normalnie mi się bardzo nie podoba

    OdpowiedzUsuń
  2. W tym sezonie chyba Dior mi przypadł najbardziej do gustu :D Pierwsza sukienka od Diora z polecajek Anulci to chyba jedna z moich ulubionych rzeczy z tribute. Takiego samego crusha mam do białej sukienki z Blumarine (pierwszy manekin od Izoldy).

    Moje ulubione stylizacje to na pewno 2 i 4 Rocki, pierwsza Anulci i 1,6,7,8 od Izoldy :D

    Ksante

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też uważam że Diesel wypadł najgorzej. Ubrania nie sa w moim guscie. Najbardziej mi sie podobal Versace. A ze stylizacji to jestem po wrazeniem pierwszej od Rocki jak tu sie nawet kolor włosów z ubraniem zgrał! Podoba mi się tez druga Anulci, pięknie wygląda ta suknia. A od Izoldy najbardziej podoba mi się druga i trzecia *__*
    ~ Kowalska

    OdpowiedzUsuń
  4. Od bardzo dawna nie gram, nic nie kupuje itp ale patrząc na wasze stylizacje przypominają mi się czasy, kiedy zbierałam kasę, kupowałam i stylizowałam te wszystkie rzeczy...

    OdpowiedzUsuń