2023/08/25

Wygraj kaskę na tributy - WYNIKI

 Czołem kochani! Przyszła pora na wyniki konkursu, które musiały zostać przyspieszone ze względu na informację o "last chance" na zakupy w sklepach tribute. Niełatwo było mi wybrać, to przyznam z ręką na sercu, dlatego uwaga uwaga... nie ma ani wygranych, ani przegranych! Każdy kto wziął udział dostaje po 100 sd na prezenty! Pamiętajcie aby mieć coś na listach życzeń za taką kwotę, bo jutro/pojutrze będę Was odwiedzać :D A poniżej prezentuję Wasze prace (kolejność przypadkowa):






6 komentarzy:

  1. Cóż za dyplomatyczne rozstrzygnięcie!;) w sumie większość poszła w bibliotece tegorocznego tribute, czyli 2000s :) stylizacja Izoldy to taka bigata ciocia z Ameryki ;) Ksante i Rastamanka niczym dwie koleżanki w piątkowy wieczór do klubu 15 lat temu :D Kowalska kojarzy mi się z takim miiiskiem 🐻😄 ah no i dziękuję za nagrodę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super stylizacje, każda mi się podoba :D dziękuję za nagrodę ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję! Zawsze jestem pod wrażeniem, jakie cuda można wymyślić z tak różnych kolekcji :D

    Ksante

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie nam to wyszło :D Dziękuje za nagrodę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję za nagrodę <3 Super stylizacje, tez bym nie potrafila wybrac jednej :)
    ~ Kowalska

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie stylizacje mają coś w sobie. Gratuluję wyczucia w stylizowaniu tych wszystkich rzeczy!

    OdpowiedzUsuń