2023/09/05

LOOKBOOK: ANTIDOTE


Cześć! Niedawno temu wjechała nam nowa kolekcja Antidote, dlatego wypada wrzucić jakiś lookbook =D Tym razem będzie niezbyt okazały, dlatego że po pierwsze wpadł w sezonie tributów (oj mało stardolarków :D), a po drugie - nie wszystkim ta kolekcja przypadła do gustu. Mnie tak średnio się spodobała. Kupiłam kilka rzeczy, ale bardziej z myślą o odsprzedaży. Najbardziej spodobała mi się marynarka z ozdobną aplikacją i prześwitujące sukienki. Myślę, że te rzeczy warto było kupić, a także - co rzadko spotykane - można było kupić ozdobę na głowę za starmonety! Jeżeli ją przeoczyliście to wciąż jest dostępna, ponieważ najwyraźniej nie była limitowana. A Wam wpadło coś w oko? Zrobiliście zakupy?

ROCKA


IZOLDA1996-K

7 komentarzy:

  1. Kolekcja mi się średnio podobała. Poza ozdobą na głowę, nic nie kupiłam.
    Podobają mi się Wasze stylizacje, Najlepsze to dwie ostatnie Rocki i druga Izoldy :D

    Ksante

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedyna najładniejsza rzecz z tej dostawy to marynarka z trzeciej stylizacji Rocki. Do tego była torebka minaudiere Chanel, która przegapiłem. Tak jak Ksante kupiłem tylko dekoracje głowy... za starcoins o dziwo, a przecież to antidote. W ogóle jak zawsze kiedy mam SS, to trafiają beznadziejne limitowane kolekcje. Ale widzę, że dziewczyny nawet z tą dostawa poradziły sobie bardzo stylowo! Od Rocki podobają mi się wszystkie looki z wyjątkiem pierwszej 😅 od Izoldy wybieram druga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy Wam też nie działa przeglądarka Maxthon Nitro? Na tej aplikacji stardoll strasznie zamula :C
    Odniosę się postu potem, bo mam teraz na głowie obronę mgr, ale już widzę, że stylki klasa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coraz więcej miało z tym problem, ja także... Rocka mi poleciła odinstalowanie tej przeglądarki i zainstalowanie najnowszej wersji. Mi niestety to nie pomogło, miałem wersję beta w przeglądarce:/ ale może Tobie zadziała;) widziałem też na fb jakiś post o tym, ktoś z zagranicy jakoś temu zaradził, także podesle niedługo 😄 powodzenia na obronie 💪

      Usuń
  4. OMG pierwsza stylizacja Izoldy to totalny sztos! Niczym k-popowa gwiazda na scenie *-*

    OdpowiedzUsuń
  5. Rocka, no sztos! Nawet nie wiem co napisać.
    Izolda, normalnie kocham! Zielona bardzo odważna, ale wszystko do siebie idealnie pasuje. Ta z golfem, to cudo, mogłabym w realu tak chodzić!

    OdpowiedzUsuń