2023/09/17

1:3

Wracam do Was po dłuższej przerwie z "Jedną rzeczą na trzy sposoby"! Mam wrażenie, że dawno był post z tej serii. Jakiś czas temu w StarPlaza pojawiła się dostawa do Underneath Stardoll, w której moją uwagę zwróciły body za 18sd. W porównaniu do innych ubrań z tej dostawy, nie wydają się aż tak wyuzdane. W poniższych stylizacjach wykorzystałem je jako część sukienki i kombinezonu oraz w standardowej wersji. W skrócie: blask, czerń i elegancja! Jak widać Magda Butrym nadal mnie fascynuje. Który look to Wasz faworyt? 



6 komentarzy:

  1. Zielone futro jest przepiękne!
    Body bardzo mi się podoba, a stylizacje są znakomite. Niby takie z pazurem, a eleganckie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim faworytem jest druga stylizacja. Wygląda bosko! W pierwszej to się zastanawiam gdzie można pójść, chyba na plażę, gdyby wrzucić jakieś klapki :D
    Rocka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest look na ekskluzywne przyjecie gwiazd 😄😆💎💫 cieszę się, że druga stylizacja przypadla Wam do gustu :)

      Usuń
  3. Super jest to body! Świetnie prezentuje się we wszystkich trzech stylizacjach, ale jako numer jeden też wybiorę drugą styliazcję. Wszystko współgra ze sobą :D

    Ksante

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne body, daje fajną bazę pod różne stylizacje. Moja ulubiona to druga, przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie też najbardziej spodobała się druga! Bardzo fajnie jest to body :)

    Kowalska

    OdpowiedzUsuń