2023/09/27

STYLIZACJE ZA STARMONETY


Hejka! Dawno mnie tu nie było, więc pora coś wrzucić. Ostatnio u mnie mocno chillowo, bo jestem na urlopie, więc postanowiłam odkurzyć stardollowe konto zanim wyjadę na wycieczkę w góry i dziabnąć kilka stylówek. Dzisiaj podjęłam temat fioletowej waluty, ponieważ znalazłam nowe, ładne ciuszki w Wild Candy. Te topy moim zdaniem są świetnie wykonane. Niczym nie ustępują ubraniom za stardollary. A Wy co myślicie o ostatniej dostawie Wild Candy? Zauważyliście, że najstarsze dostawy Basics spadły z rowerka?


6 komentarzy:

  1. Wow, drugi look nawet idealnie się pokrył z tym, co było ostatnio na pokazie YSL summer 2024! Właśnie już od jakiegoś czasy admini namieszali i dużo dostaw usunięli, niekoniecznie tych starych. Co do Basics to cóż.. ciekawe jak bazar to przyjmie i czy będą dużo warte :D

    OdpowiedzUsuń
  2. O bożu ale kocham tą stylizację z lewej *-* ale ta z prawej też daje radę ♥
    Basics od daaawna mi się nie podoba. No chyba że meble. Meble lubię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostawy z Basics są coraz lepsze, zmiana na plus! Szykuje Secret project jak Gonia 😊

      Usuń
  3. Wow, obie stylizacje są EKSTRA! Świetna kolorystyka i dobór dodatków :D
    Też ostatnimi czasy bardziej podoba mi się Wild Candy, kiedyś to było swego rodzaju śmietnisko, a teraz można znaleźć naprawdę dobrze zrobione ciuszki.

    Ksante

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne są te bluzki, w ogóle Wild Candy robi robotę ostatnim czasem :D
    Obie stylizacje WOW ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. O bardzo fajnie że ten dział jeszcze czasem się pojawia :) Super stylizacje a zwłaszcza ta pierwsza.

    Kowalska

    OdpowiedzUsuń