2023/08/14

Wygraj kaskę na tributy V


Pamiętacie ten konkurs? 
Myślę, że to dobra pora, aby go sobie przypomnieć, zwłaszcza że w tym sezonie dostaliśmy takie super dostawy!

Zasady dla przypomnienia: Waszym zadaniem jest wykonać stylizację, w której będzie się znajdować przynajmniej jedna rzecz z każdego tegorocznego tribute. Dla jasności, przypuśćmy że bluzka będzie z Versace, buty z Diesel, spodnie z Bluemarine, torebka z Miu Miu, a kapelusz z Diora. Aby nie było tak łatwo, nie można używać ciuchów z innych sklepów, aczkolwiek ilość ubrań z każdego tribute nie jest ograniczona. Do wygrania stardollarki na prezenty z tych sklepów. 

Podpisane prace należy podlinkować w komentarzu pod tym postem.
Stylizację należy wykonać na swojej doll. Można także w przymierzalni.

DEADLINE: 26.08.2023*

edit: 23.08.2023


* jeżeli sklepy będą wycofywane wcześniej to termin zostanie skrócony, więc lepiej nie zostawiać wykonania pracy na ostatnią chwilę :D

edit: A jednak! Admini szybko chcą nam wycofać tributy. Ciekawe czy im się uda, bo niektóre z poprzednich wciąż są dostępne :D W razie jednak gdyby wycofali to do niedzieli trzeba już rozdać nagrody, tak więc jak zapowiadałam - termin został nieco skrócony.

13 komentarzy:

  1. oooooo jak fajnie że ten konkurs powrócił!! Na pewno coś wymyślę :P prześwietne są te tributy w tym roku /Kowalska

    OdpowiedzUsuń
  2. Super!
    Planujecie może jeszcze jakiś lookbook lub polecajki najlepszych Waszym zdaniem ciuchów/ dodatków z Tribute? :D

    Ksante

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co wiem, jest coś takiego w planie :)

      Usuń
    2. Super :D

      Moja stylizacja, taki vibe lat 2000 :D
      https://prnt.sc/FzHI3IIAeGhv
      Ksante

      Usuń
  3. Kocham te tributy, kupiłabym prawie wszystko, bardzo udany sezon ♥ Świetnie, że konkurs powrócił ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham tegoroczne Tributes ale wystylizowanie ich razem to był koszmar! robiłam chyba 4 podejścia i za każdym razem Diesel mnie pokonał, bo jako jedyna kolekcja jest ona bardziej sportowa...
    No ale powstało TO:

    https://imgur.com/Dak11gl

    czy bym się tak ubrała? Nie :D Ale mam nadzieję że mój wysiłek nie pójdzie na marne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałem takie same problemy z Dieselem xD Też miałem w planach zrobić coś z tym płaszczem, jest tak uroczo kiczowaty! W sumie fajnie, że każdy sklep miał swój styl, każdy znalazł coś dla siebie :) https://imgur.com/k0u1emD ps to nie na konkurs ;) nie mogłem przejść obojętnie, ten vibe lat 2000 <3

      Usuń
    2. Masz rację, przez to nawet mi się na jakiś sposób podoba XDD

      Usuń
  5. Finalnie mamy zbuntowanego anioła w wersji moro, ale z zamiłowaniem do luksusowych marek.
    https://imgur.com/4ngoWQn

    OdpowiedzUsuń