2023/08/22

Z PRZYMRUŻENIEM OKA #7

Cześć wszystkim! Pamiętacie jeszcze tę serię? Dzisiaj ja postanowiłem przejąć pałeczkę, bo w sumie trochę już tego humoru mi się uzbierało na screenach. Będzie bardzo niepoprawnie, wyzywająco i wulgarnie, ale za pozwoleniem! Skoro cenzura naszej ulubionej strony to zaakceptowała, to czemu mamy czuć się zgorszeni? Zapraszam do obejrzenia! Zaczniemy od małego przeglądu nicków, gwarantuję rodzinną atmosferę!

Brakuje dziadka, ale bez obaw, zaraz będzie! Zobaczycie nawet więcej niż tego sobie życzycie :)


Wybaczcie kiepską jakość zdjęcia, to było spontaniczne ;)
Rodzic na medal ♥


Jest i dziadek! A dlaczego dziadek ma takie duże... taki duży bałagan w apartamencie? 😟

A to już z listy znajomych jakiejś Użytkowniczki. Jak widać nie lubi postaci bajkowych :(
Nazwa i kraj pochodzenia się zgadzają, ale czy data urodzenia też?


Sprawdźmy jeszcze, co w apartamentach graczy! Między innymi Trzy Gracje!


Też zdarzyło się Wam wysłać nieadekwatne zdjęcie do tematu The Vote? Mam nadzieję, że nie weźmiecie na przyszłość przykładu ze zdjęcia wyżej ;)

Oczywiście nie mogło zabraknąć klasyków, czyli prezentacji! Z pierwszej można naprawdę wiele dowiedzieć się o jej Właścicielce, ale musicie zapamiętać jedno: kocha śpiewać! Drugi opis wygląda jak rozgrzewka przed założeniem profilu na Tinderze. Jak myślicie, ma dziewczyna powodzenie?

Ależ zrobiło się gościnnie! A Wy jaką wystawiacie ocenę za ten post? ;)

Na koniec ogłaszam konkurs! Kto mi powie, jakie słowo ukryło się pod tymi gwiazdkami??? 50sd za w miarę poprawne rozwiązanie, bo przyznam, że sam nie wiem, co Autor miał na myśli :( 

8 komentarzy:

  1. Tęskniłam za tą serią!
    Prawdę mówiąc myślałam, że ludziom już się znudziło robienie takich "specyficznych" kont xD Ale jestem fanką "Swinozercy", aż się boję :D
    Bardzo podoba mi się pierwsza prezentacja, przynajmniej można od razu znaleźć punkty wspólne i co nas różni - nie trzeba pisać do takiej osoby by sprawdzić czy może zostać "kożelanką" :D
    Hahahah patrzę na te kropki i też się zastanawiam co autor miał na myśli, czyżby "pierdolcu"? XD

    Ksante

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może być dobra myśl! Jestem ciekaw co jeszcze inni tutaj zobaczą 🙈

      Usuń
  2. Te nicki fejkowych kont to złoto xd I oczywiście nieśmiertelna liczba 69. Naprawdę bardzo rodzinna atmosfera, ale Dziadek Staszek trochę straszy tym i owym haha.
    Bardzo podoba mi się stylówka na pierwszy dzień szkoły ♥ Ja kiedys nie lubiłam jak ktoś wstawiał zdjęcia nieadekwatne do tematu i głosowałam tylko na tych, którzy się postarali. Ale teraz sama już nie zwracam na to za bardzo uwagi, bo i tak randomowo się w to wygrywa :D
    Ahh kiedyś prezentacje miały wspaniały vibe :D
    Podsumowując super post, pouśmiechałam się do monitora i chyba o to chodziło, więc daję ocenę 5/5 ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałem podobnie z the vote, ale jak parę razy moje randomowe foty były na podium, to zmieniłem zdanie:) dziękuję za 5* 😄

      Usuń
  3. Ojeee, ja też miałam z koleżanką takie konto dla beki XDDD
    Co prawda nie pisałyśmy nikomu w kg ale wchodziłyśmy na czaty żeby trollować. Wspaniała rozrywka.
    Prezentacje to było coś ^^ teraz już chyba nikt ich nie robi takich szczegółowych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba każdy z nas ma coś za uszami 🤣 dzisiaj tam już nie ma tych łatwowiernych dzieciaków;) nazwisko? PO TACIE! ;)))) szkoda ze dzisiaj chaty tak wieją pustkami!

      Usuń
  4. o matko tak! Te prezentacje to złoto w czystej postaci. ALe kiedys było ich więcej, teraz trafić na taka to rzadkość :(
    ~ Kowalska

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam te posty! Wspomnienia wracają, kiedyś kiedy spędzałam dużo czy na grze, to się różne rzeczy trafiło i żarty robiło hahaha

    OdpowiedzUsuń