2018/08/18

Stylizacja

Dziś przychodzę do Was z bardzo prostą stylizacją. Przeglądając sklepy, w których obowiązuje promocja, natknęłam się na tę marynarkę. Nie mam pojęcia czemu wcześniej jej nie zakupiłam, ale miło było za nią płacić raptem 7sd. 

Postanowiłam zrezygnować ze wszelkich zdobień wokół talii, paski i ich nadmiar już mi się przejadły. No i wybaczcie za "kolejny raz" z tymi butami. To chyba już przywiązanie. ;) 


okulary - It Girls,  marynarka - Pearls, spodenki - Pearls, buty - Velvet Orchid, torebka - Subcouture,  wisiorek - The JetSet, 

9 komentarzy:

  1. ja kupiłam 23 rzeczy z tych wyprzedaży xD dół stylizacji mi się podoba,ale ta marynarka kompletnie mi nie przypadła do gustu :/

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kupiłam tylko/aż (niepotrzebne skreślić) 15 rzeczy, w tym tę marynarkę :P
    Stylizacja jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Średnio mi się podoba. Dół jest świetny, ale sama marynarka, bez żadnej bluzki czy koszuli pod spodem średnio wygląda. Dałabym jakieś kolczyki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. w starplazy wyprzedaże w konkretnych sklep,-50 % na stare kolekcje :)

      martusia-16

      Usuń
  5. Większość rzeczy, które mi się na wyprzedaży podobają to mam, więc no.. Stylizacja jest bardzo ładna, taka prosta, klasyczna

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawet nie widziałam, że są jakieś przeceny xD
    Stylizacja ładna, prosta, miła dla oka. Marynarka jest na prawdę super, chyba sama się skuszę na nią.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie ma to jak wchodzić na bloga o Stardoll, a na Stardoll już nie xd Również nie miałam pojęcia o przecenach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna marynarka, nie widziałam jej wcześniej. Kupiłam ją razem z... 40 rzeczami z wyprzedaży hahaha

    OdpowiedzUsuń