2014/02/12

Callie's Picks

Już po raz dziewiąty mamy nową serię ubrań w sklepie Callie's Picks. Na szczęście kolekcja nie przyniosła ze sobą strat dla posiadaczy ubrań, gdyż żadna rzecz nie była bardzo wartościowa. Ceny wahają się między 5sd, a 25sd, oraz między 85sm, a 110sm. Uważam, że przesadne są ceny. Nie rozumiem, jak sukienka z świątecznego kalendarza adwentowego z 2010r. może teraz kosztować aż 16sd, a kiedyś można ją było nabyć za 2sd. Ja nic nie zamierzam kupić w nowej kolekcji, według mnie nie ma sensu kupować tzw. ,,podrób'', które nigdy nie będą miały wartości. Co sądzicie o nowej dostawie? Kupicie coś?
 

8 komentarzy:

  1. Mam tylko sukienkę w kwiaty (wcześniej doatałam jako darmówka) i taki jakby kołnierzyk. Podoba mi się sukienka w serce i czerwona kopertówka.

    OdpowiedzUsuń
  2. mam sukienkę w róże oraz czerwoną kopertówkę. Nie zamierzam kupować żadnych ubrań, ponieważ nie przypadły mi do gustu.

    ala1998_abra

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba jedna z gorszych kolekcji CP, ubrania nie podobają mi się, myślę, że przez to, że dominuje tutaj motyw serca, i jest on ukazany w niezaciekawy sposów :/ A jedna koszulka to chyba niedawno była w starplazie (ta biała z czarnym rozmazanym sercem).
    Szu_szu

    OdpowiedzUsuń
  4. A te jedne czerwone buty to nie aby Sonia Rykiel? Na drugim manekinie od prawej z tyłu?
    Oczywiście że tak!

    OdpowiedzUsuń
  5. Głosujcie na mnie! jestem emilka889!
    bardzo chcę zostać NCG!

    OdpowiedzUsuń
  6. Prawie wszystko było kiedyś darmówkami

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  7. A mi się wydaje, że parę ubrań było kiedyś darmówkami. Być może mam je nawet gdzieś na dnie szafy :)

    Gorąco pozdrawiam ...Ola15...

    OdpowiedzUsuń
  8. Kupiłam czerwoną spódniczkę z falbaną. Nie opyla mi się wydawać SD na ubrania z tej dostawy. Nic więcej już nie kupię, dostawa taka sobie.
    ~GreatGoldSilver

    OdpowiedzUsuń