2014/02/10

Darmówki

Wnętrze + Ken
1. Wejdź na www.justproxy.co.uk
2. W okienko wpisz Stardoll.com
3. Zaloguj się
4. W okienko wklej http://www.stardoll.com/br/clubs/home.php?id=3865935&action=ma&ac=3865935
5. Gotowe :)


Kurtka + 100 sm
1. Zmień proxy na 109.200.27.215 port 443
2. Zaloguj się na Stardoll
3. Wejdź w TEN link
4. Kliknij "Get Styling!"


5. Wystylizuj lalkę i zapisz ją w albumie (otrzymasz kurtkę)
6. Cofnij stronę i zaproś znajomego (koniecznie z Wielkiej Brytanii) dzięki temu wykonasz dodatkowe zadanie w Akademii Stardoll i otrzymasz Starmonety :)



9 komentarzy:

  1. kurtka fajna, zrobię

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha ale zabawne. Taka sama kurtka tylko że bez futerka była nieawno chyba w bidajże Valentino Tribute, a teraz za darmo -.-
    Szu_szu

    OdpowiedzUsuń
  3. no a mi nie idzie! a chciałam tak bardzo tą kurtkę!!! ;| Pojawia mi się,że takiego klubu nie ma,mimo iż zmieniałam proxy.
    Super...

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurtka jest świetna. Możliwe, że zrobię :)

    ala1998_abra

    OdpowiedzUsuń
  5. była chyba za 25sd xd
    Szu_szu

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna, zaraz zrobię

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładna, niedawno chyba widziałam podobną w starplazie. Zaraz zrobię.
    ~GreatGoldSilver

    OdpowiedzUsuń