2010/02/27

BEST DOLL AWARDS

Nowo zorganizowany konkurs, w którym nominowane osoby do poszczególnych kategorii walczą o tytuł i wygraną. Osoby wytypowane są za swoje szczególne osiągnięcia, obecne kategorię to : najlepsza Doll, najlepsza ikona mody, najlepszy projektant roku, najlepszy apartament, najlepszy grafik i najlepsza osoba. Zaszczytem dla wielu osób może być samo to, że biorą w nim udział same sławy stardolla : ) Osoby które nie zostały nominowane mogą oddawać głosy na swoich faworytów. Organizatorka -ColourGirl96

Ja (Gabisia9) i Gosia (i_am_collector) również zostałyśmy nominowane do konkursu.
Ja na Najlepszą dollkę a Gosia na Ikonę mody ;)
Jeśli chcecie i możecie, oddajcie na nas głosy a na pewno nie pożałujecie swojego wyboru!
Głosowanie odbywa się w ankietach po prawej stronie bloga.

42 komentarze:

  1. już na was głosuję
    trzymam kciuki xD

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne ^^
    już oddałam głos ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Macie moje głosy!
    misseczka105
    czas-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Juz zagłosowałam. Macie najwięcej głosów.

    OdpowiedzUsuń
  5. hehe wy chyba zwyciężycie ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. Fastero
    nom bo wy macie nawyższe wzkażniki

    OdpowiedzUsuń
  7. i macie duże szanse na zwycięstwo :)
    trzymam za waz kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. głosowałam, powodzenia dziewczyny :))))

    OdpowiedzUsuń
  9. hej dowiedziałam sie ze na star doll była darmówka:
    Darmowa bluzka I love Estonia
    Wejdź na:www.peer24.com/
    W granatowe pole wpisz: stardoll.com
    zaloguj sie
    ale mi nie działa czy wiecie do kiedy ona była??

    OdpowiedzUsuń
  10. Możecie na mnie liczyć-głos będzie oddany w ciągu 5 min.
    Karolina838

    OdpowiedzUsuń
  11. juz zaglosowalam i trzymam kciuki^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje nominacji ;)
    Mam nadzieję, że wygracie ;]
    Oczywiście zagłosuje na Was ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja ciesze sie razem z wami
    Zagłosowałam na was obie i mam nadzije że wygramy

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow!
    Właśnie zagłosowałam i :
    na i_am_collector jest 54% głosów
    a na Gabisia9 76% głosów
    Macie ogromne szanse na wygraną!

    OdpowiedzUsuń
  15. zagłosowałam i życzę wam powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. zagłosowałam i mocno trzymam kciuki! Już prowadzicie ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Zagłosowałam na Was obie.. :)
    W końcu na prawdę na to zasługujecie ^^
    Mam nadzieję, że inni też tak sądzą i naszymi głosami na Wasze Doll zwyciężycie.!

    OdpowiedzUsuń
  18. zagłosowałam!!!
    mój nick na stardoll:
    anita2242

    OdpowiedzUsuń
  19. zagłosowałam na was.trzymam kciuki!


    na stardoll Amanda987

    OdpowiedzUsuń
  20. zagłosowałam, oczywiscie na was:!:)

    inspiracyjnaa

    OdpowiedzUsuń
  21. Głosowałam, ale na pewno wygracie : ) zobaczcie tylko, jaką już macie przewagę nad innymi.

    OdpowiedzUsuń
  22. o wow napewno wygracie jak zagłosowałam i zobaczyłam ile macie głosów ... xde :):):)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zagłosowałam na Gosię i na ciebie ;]
    Mam nadzieję ,że wygracie ;*

    OdpowiedzUsuń
  24. hehe będą prowadziły do końca konkursu ;d

    OdpowiedzUsuń
  25. No oczywiscie że bedzicie ... ja tylko kojerze 3 osoby z tych list a reszty nie a wy?

    OdpowiedzUsuń
  26. ja kojarzę was dwie i jeszcze 3 osoby

    OdpowiedzUsuń
  27. Fastero:
    Też mi się tak wydaję że będą do końca prowadziły ale wszystko może się zdarzyć

    OdpowiedzUsuń
  28. wejdę, popatrze, raczej zagłosuje..
    pewnie na was Xd

    OdpowiedzUsuń
  29. zagłosowałam :)trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń
  30. zagłosowałam na was ;D.
    zyczę wygranej :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Zagłosowałam na was dziewczyny ;) Jak widzę jesteście na razie na prowadzeniu więc myślę, że wygracie ;] A jak nie wygracie... Ojj.. i tak za was trzymam kciuki ;p

    OdpowiedzUsuń