2010/02/27

Spodziewajcie się tego w archiwum... - spoiler

33 komentarze:

  1. O nie ;((
    tylko nie to ..
    znowu stare rzeczy..
    za niedługo może co wejdą dkny ?.
    To już lekka przesada.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie zbyt mi się podobają :/

    OdpowiedzUsuń
  3. oł noł xd
    taaa... pewnie niedługo będą DKNY :/

    OdpowiedzUsuń
  4. kladia97-o-stardoll
    nom ciągle stare ciuchy,meble to już duża przesada

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmmm zdaje mi się że czarna sukienka jest z MKA taka którą sprzedaje domioka10 w swoim klubie

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak! A gabisia9 daje za nią 300 SD. Co za świat...

    OdpowiedzUsuń
  7. Fastero no ale chociaz bedziesz je wtedy miec xde

    OdpowiedzUsuń
  8. A no i dla mnie nie jeste to jakas WIELKA przesada bo osoby które zapisałyb się np. 3 miesiące temu moją możliwość kupienia starych (czasem ładnych) rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolekcjonerzy dużo stracą :(

    OdpowiedzUsuń
  10. eluna i karola - to nie ta sukienka, jak nie wiecie nie komentujcie -_-

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie.. tak mi się wydawało, ale jest inna...
    eluna_95_13

    OdpowiedzUsuń
  12. O jest ta torebka, co ją poszukuję. xD Ale kolekcjonerzy mają przewalone...

    OdpowiedzUsuń
  13. ludzie, to jest sklep Stardoll Archive. w samej nazwie już jest, ze będą tu stare rzeczy ze stardolla. ola12121997

    OdpowiedzUsuń
  14. no wlasnie, archiwe, czyli stare rzeczy, a te czarne sukienki to są ładne:P

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie moge sie doczekać1 kocham tego bloga xd

    OdpowiedzUsuń
  16. no, no ta czarna sukienka kupię ją na pewnooo ;P

    OdpowiedzUsuń
  17. dkny jak by dali by mi było super bo nie mam ;P ale dla kolekcjonerów to nie aż tak kolorowo ;/

    OdpowiedzUsuń
  18. super ale i tak pewnie większość będzie dla ss :/

    OdpowiedzUsuń
  19. Diana_102
    zgadzam się z tobą kolekcjonerzy dużo stracą

    OdpowiedzUsuń
  20. Gabisia9
    Ale ta sukienka jest strasznie podobna

    OdpowiedzUsuń
  21. Misseczka105
    nom,kolekcjonerzy będą mieli niezbyt fajnie :/
    ja akurat nie jestem kolekcjonerem

    OdpowiedzUsuń
  22. A ja was nie rozumiem niby jak kolekcjonerzy bęa miec nie za fajnie? Skoro kolekcjonują to ich sprawa i co z tego że ktoś też będzie miął takie sukienki. "Nie za fajnie" maja osoby które sprzedawały ciuchy tym kolekcjonerom bo teraz będa miec "mniejsze obroty" he he

    OdpowiedzUsuń
  23. lekko przesadzili z tą sukienką Mary-Kate .
    Ludzie za nią dają 60 sd nawet ponad, a w SA będzie za niecałe 20 . ; //

    OdpowiedzUsuń
  24. Mileniczka i misia_1330: To nie jest sukienka MK!

    OdpowiedzUsuń
  25. Teraz wszyscy myślą, że to jest MKA przecież nawet nie jest podobna...
    no może trochę xd
    ale jak ktoś się zna to umie odróźnić

    OdpowiedzUsuń
  26. Hmm z daleka MKA i ta sukienka z archive sa podobne ale tylko przez te rękawy sa podobne a taktą jak sie dobrze przypatrzec to 1 ma kołnierz 2 nie ma jeszcze na z MKA nie ma falbane i wgl :)

    OdpowiedzUsuń
  27. jak dla mnie super, od dawna szukałam tej czarnej, długiej kiecki (jest super!)

    OdpowiedzUsuń
  28. nawet nawet ładne

    sweetgrils97

    OdpowiedzUsuń