2010/02/27

UWAGA!

Uważajcie na pewną użytkowniczkę na stardoll - ala11112
Z tego co mi wiadomo na razie ukradła 2 konta, ale pewnie więcej jest pokrzywdzonych. NIE DAJCIE SIĘ ZWIEŚĆ! Nie podawajcie maila, hasła, nr. referencyjnego bo to są dane wyłącznie dla was! NIGDY NIE PODAWAJCIE ICH! Jeśli tak zrobicie, wiążecie się ze stratą konta. Każdy może być złodziejem, nawet wasza przyjaciółka. Osoba której ukradziono konto powinna napisać do obsługi tutaj: http://www.stardoll.com/pl/help/contact.php

W liście powinno się podać kto ukradł (jeśli nie wiecie nie musicie pisać). Dawny e-mail, hasło, oczywiście nick, numer z którego konto było doładowywane, numery referencyjne itp.
Jeśli ktoś został przez tą dziewczynę oszukany i okradziony piszcie, trzeba ją ukarać.
Zgłaszajcie ją do admina (czerwony wykrzyknik obok profilu).


59 komentarzy:

  1. tak dziękuje, że to napisałaś ;]
    właśnie ona mi ukradła konto... :((
    pisałam do adminów ale teraz dzięki tobie mam dokładne informacje co mam napisać
    dziękuje

    OdpowiedzUsuń
  2. Noo i dobrze;P

    ale na wszelki wypadek radze nikomu nie podawac hasla.......... lepiej juz zaufanym osobm.

    OdpowiedzUsuń
  3. Misia.xP TO ZŁODZIEJ KONT !!!
    nie podawajcie jej hasła
    napisała ona do mnie z oferto darmowej ss jak podam hasło zgodziłam się i zmieniła mi email
    a jak wiecie nie da się go zmieniać potem przez 72godziny dziś
    zrobiłam się sama superstar ona weszła na moje konto i kupiła od siebie buty niebieskie z barbie za 60 sd możecie je zobaczyć w moim apartamencie Madzia779

    OdpowiedzUsuń
  4. Magda:
    heh na takie rzeczy to wiadomo, że ukradnie ci ktoś konto...
    lecz ja miałam całkiem inaczej :(
    Od razu mówię, że ta Ala jest bardzo sprytna!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ehhh... na stardoll jest niestety pełno oszustów ;/
    PS Mam pytanie.
    Kiedy będą wyniki na najlepsze hasło reklamowe?O ile się nie mylę miały być do wczoraj (piątku).Sorki ,że tak poganiam ,ale czekam na wyniki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Takim dziecią jak ona gratulujemy. Dzięki za info.

    OdpowiedzUsuń
  7. No iod razu pomogłaś Fastero bo ona napewno chciałaby odzyskac konto Polskaaaaa

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj współczuję ci Fastero :(
    Mi megazunie kiedys ukradła konto misseczka105 i wiem co to znaczy! ;( Nie zapomne jak wszystko zmieniała i wogóle ;(
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. werka235:
    każdy czeka na wyniki ;]

    OdpowiedzUsuń
  10. Misseczka105:
    ja już zawsze będę siebie obwiniała... :(
    za to że nic nie zrobiłam, że nie umiałam : /

    OdpowiedzUsuń
  11. mi dzięki Bogu jeszcze nie skradziono konta, ale domyślam się jak to jest... zwłaszcza jak ktoś w konto wkłada dużo serca i pieniędzy. pozdrawiam.
    _karoka10

    OdpowiedzUsuń
  12. wgl ta dziewczyna jest dziwna ma swoje konto i jeszcze kradnie komus/.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fastero
    nie musisz się obwiniać chyba że jej podałaś hasło

    OdpowiedzUsuń
  14. _karoka12:
    o tak tyle kasy ile ja w nie włożyłam...
    aż szkoda mówić :/

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi też kiedyś konto ukradziono,ale odzyskałam je tylko,że na konie miałam tylko 5 stardolarów(wcześniej miałam 180).

    OdpowiedzUsuń
  16. zgadzam sie z _karoka10
    W TAKIE kOnTO SIE WKŁADA WSZYSTKO A POTEM CI UKRADNĄ!!!
    mi ukradła konto ala11112!!!! to napewno złodziejka...
    a ukradła mi konto o nicku: paulinerka210...DzIĘKUJE CI :
    *Gabisiu i Domioko10 :***
    obydwie mi pomogłyście :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fastero ona mi też ukradła ta ala11112!!!!!!! ;/ i pewnie z 430sd mam 0sd ;(

    OdpowiedzUsuń
  18. Kar0la_12:
    wiesz już nawet nie chcę tego pamiętać jak to się stało...
    stało się i tyle...
    ale zawsze będę miała do siebie żal :(
    mogłam szybciej zareagować itd.

    OdpowiedzUsuń
  19. Paulina:
    odzyskałaś konto??
    ja jeszcze nie :/

    OdpowiedzUsuń
  20. Wy to macie przechlapane,tyle lat gry na nic...

    OdpowiedzUsuń
  21. Kar0la_12 NIE SPAMUJ! CAŁY CZAS USUWAM TWOJE KOMENTARZE A TY DALEJ SPAMUJESZ!

    OdpowiedzUsuń
  22. chciałabym też powiedzieć że pewna Madi444 nie dawno mi ukradła konto __olcia-- lecz naszczeście udało mi się je odzyskać dzieki poczcie ale podobna prze de mna bylo jej ofiar o wiele więcej a jej kolezaneczka jest SlodkaEwelcia

    OdpowiedzUsuń
  23. do Fastero;
    nie ale dzisiaj dopiero napisałam :) zobaczymy...jestem dobrej myśli ^^

    OdpowiedzUsuń
  24. Gabisia9
    oj sory,nawet nie zauważyłam xD

    OdpowiedzUsuń
  25. Yhym ;( Oszustek są tysiące ... każda działa na inne sposoby :[ Nie wiem dlaczego ? Po co ? Mi skradziono konto,ale odzyskałam je po tygodniu ... nawet nie napisałam do Admina ^^
    Dziewczyna się przestraszyła i od razu miałam wiadomość z hasłem ^^ Wyrazy współczucia dziewczyny ;(

    OdpowiedzUsuń
  26. Dziękuję za info! Na pewno zgłoszę ją do Admina!

    OdpowiedzUsuń
  27. Mhm... Teraz chodzą plotki, że to nie prawdziwa Ala tylko ktoś jej ukradł konto O.O
    Nawet na jej blogu tak piszę.. ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  28. JA I TAK W to NIeWIERZE (ma napisane na profilu "konto odzyskane" a moje skradła jak juz był ten napis) ;/

    OdpowiedzUsuń
  29. Paulina ja tez nie wierze jej :/


    No ale niektórzy są uczciwi a niektórzy nie :\
    Ja bym nie mogła tak komuś ukraść bo wyobrażam sobie jak by to było gdyby ktos mi ukradł konto.
    Mi 1 dziewczyna juz kilka razy pisze hasło żebym jej zrobiła tą darmowa sukienkę xde ale na razie jej nie moge tego zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  30. UWAGA na uzytkowniczke karolina2a

    OdpowiedzUsuń
  31. A mam ją w znajomych...;|
    Nie spodziewałam się tego po niej.

    OdpowiedzUsuń
  32. memoriesx3:
    też ją miałam i jak z nią kiedyś rozmawiałam to była bardzo miła
    nie myślałam wtedy, że ona może
    zrobić coś takiego... : /

    OdpowiedzUsuń
  33. Dobrze że to napisałaś... ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Dużo jest takich co kradną .
    Najpierw przyjaciółka potem złodziej
    powiem wam tak najlepiej nikomu nie ufac bo tyle tych oszustow ;/

    OdpowiedzUsuń
  35. oki, mi dwa razy ukradziono, ale na szczęście za pierwszym razem nie zmieniono e-maila i udała się odratowasć, za drugim razem nie miałam tyle szczęścia, ale za pomocą konta przyjaciółki i podstępu, znów udało mi się uratować
    dzieki za info

    OdpowiedzUsuń
  36. Przed chwilą dziewczyna o nicku vanessa9091 chciała wyciągnąć ode mnie hasło, email i nr fonu. Co ja mam 5 lat, żeby wierzyć w to, że kupi mi gwiazdę na rok za free ( dkoładniej niby jej mama, którą mnie potem chciała straszyć buahaha), bo mnie lubi ( pisałam z nią chyba 1 raz... więc strzeżcie się dziewczyny.

    OdpowiedzUsuń
  37. od mnie też jedna chciała wyciągnąć hasło

    OdpowiedzUsuń
  38. a jedna proponowała zamianę kontami

    OdpowiedzUsuń
  39. Fastero i ile na tym ukradzionym koncie miałaś stardolarów ???

    OdpowiedzUsuń
  40. a i współczuję ci Fastero

    OdpowiedzUsuń
  41. Ehh... współczuje ludziom którym ktoś ukradł konto...
    Ty się napracujesz, a ktoś Ci to weźmie ;/
    Ja nigdy nie podaje nikomu hasła ;)
    To chyba najlepsze wyjście.
    Lepiej nikomu nie ufać...

    OdpowiedzUsuń
  42. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  43. darcia1412:
    na szczęście ni dużo bo tylko 35 xd
    ale jak ona mi ukradła konto to ja jeszcze byłam tam zalogowana i przesyłałam sobie prezenty na moje aktualne konto xD
    żeby jej na złość zrobić...

    OdpowiedzUsuń
  44. Anka:
    tak no właśnie....
    ja konto miałam od końca 2007 roku...
    nie dość, że tyle się starałam, dużo kasy wydałam
    to teraz jakaś dziewczyna mi je ukradła :/

    OdpowiedzUsuń
  45. Miałam z tą użytkowniczką kontakt. Bodajże wymieniałyśmy się rzeczami, i ja mogę powiedzieć, że jest uczciwa, ale to czego się teraz dowiaduję. No cóż. Miałam szczęście, że mnie nie oszukała.

    OdpowiedzUsuń
  46. milusanka no to pewnnie trochę się rozczarowałas jak zobaczyłaś na koncie 5 sd he he :0

    OdpowiedzUsuń
  47. Fastero heh to chociaz wykorzystałas trochę sd i wysłałas cos tam sobie :)
    A napisalas juz do admina? Odp ci coś?

    OdpowiedzUsuń
  48. Aaaa właśnie pomyślałam że może przydałaby się na blogu tak hmm czarna lista? Może Gabi by się zgodziła i coś w "menu" po prawej stronie bloga na dole coś takiego umieściła. Wtedy wszyscy by wiedzieli na kogo mają uważać.
    Co o tym myślicie?

    OdpowiedzUsuń
  49. Mi też ukradła kiedyś konto ale odzyskałam je.

    OdpowiedzUsuń
  50. ta ala11112 kopiowała wpisy z mojego bloga... :/
    I wgl. pisze że jej ukradziona konto, a sama kradnie!

    OdpowiedzUsuń
  51. iirma20:
    tak pisałam i nawet nie tylko ja :/
    niektórzy mi pomagali
    odpowiedzi jak nie było tak nie ma...
    ale to pewnie dlatego, że nie pracują w soboty i niedziele xD

    OdpowiedzUsuń
  52. Fastero
    No tak ale lepiej żeby ci odp. bo i tak dużo rzeczy ci nie zabrała :/ więc gdybyś odzyskała konto to by było super :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Może faktycznie tej ali11112 ktos konto ukradł:/A to "Odzyskałam konto!Jupi!"Było specjalnym działaniem złodzieja-żeby wszyscy myśleli że to naprawdę ala1112.Nie zdziwiłabym sie:/

    OdpowiedzUsuń
  54. Kadsi
    no ale nie możesz tego udowodnić może ta dziewczyna co pisał u Fastero w KG ze jest jej kuzynka to pisała to tylko dla tego żeby Fastero nie zgłaszała do admina ...? Może one "współpracują " ze sobą he he

    OdpowiedzUsuń
  55. Jejku... Teraz gorzej, ponieważ istnieje "Kradziej Stardoll" i każdy może to sobie pobrać i ukraść :(

    OdpowiedzUsuń