2010/02/27

Wyniki konkursu

Ogłaszam wyniki konkursu na najlepsze hasło reklamowe promujące naszego bloga...
a więc...
...
...
...
100sd wygrywa
beautywogue z hasłem
"Stardoll i my, Wstąp do świata marzeń, wrażeń i wydarzeń"

oraz 50 sd wygrywa specjalne wyróżnienie dla 005Nelia za wierszyk:

"Stardoll i my do odwiedzin zaprasza,
aby Cover Girl została dolka Wasza!
Gdyż darmówek tu jest mnóstwo.
Styl prowadzących to bóstwo.
Konkursy i newsy pierwsza klasa...
Blog "stardoll i my zaprasza!"

beautywogue - głoś się do mnie (i_am_collector) po nagrodę
005Nelia zgłoś się do Dominiki (Domioka10) po nagrodę


GRATULUJĘ
i dziękujemy wszystkim za zgłoszenia.

46 komentarzy:

  1. Fajniee.....gratki
    szkoda że nie wygrałam ...;( ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje ;]
    eh... i znowu nic nie wygrałam :( trudno ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. A nie BeautyVogue przez 'V'? ;))
    No i gratuluję dziewczynom ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. gratki

    szkoda że ja nie wygrałam ale cóż ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Fastero
    ja też nic nie wygrałam,no cóż trzeba się z tym pogodzić :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje...
    a ja oczywiście znów nic nie wygrałam ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. szkoda ze ja nie wygralam ale i tak GRATULUJE:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kar0la_12:
    ty kiedyś wygrałaś w mini konkursie ;P
    a ja ani razu w niczym ;((

    OdpowiedzUsuń
  9. to jest beautyVogue a nie wogue xDD

    OdpowiedzUsuń
  10. no Fastero ja tak jak ty nigdy w niczym

    OdpowiedzUsuń
  11. Fastero
    niee,ja nigdy nie wygrałam niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  12. heh gratuluję szkoda że nie wyglałam ;P
    No ALE CÓŻ ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję,bardzo mi sie podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluje dziewczyny ;*
    Świetne hasła ;)
    Ja nie brałam udziału, bo nie mam talentu do takich rzeczy xD

    OdpowiedzUsuń
  15. ja wiem że powinno być Vogue
    ale nick dziewczyny naprawdę nazywa się wogue.... napisałam jak jest :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oczywiście głosowałam na i_am_collector ,Gabisi9 nie mogłam znaleść

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. "Stardoll i my do odwiedzin zaprasza,
    aby Cover Girl została dolka Wasza!
    Gdyż darmówek tu jest mnóstwo.
    Styl prowadzących to bóstwo.
    Konkursy i newsy pierwsza klasa...
    Blog "stardoll i my zaprasza!"

    Proszę o sprawdzenie jeszcze raz komentarzy, gdyż to JA jestem autorem tego wiersza!!

    Pozdrawiam, 005Nelia

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję. Naprawdę świetne hasła.

    OdpowiedzUsuń
  20. Fastero a ja chyba z 2 razy w mini konkursie wygrałam xde ale w jakims dużym wygrac sjest fajniej

    OdpowiedzUsuń
  21. Sprawdziłam komentarze i tego wierszyka nie napisała Miss.Bou
    może rzeczywiśącie jeszcze raz sprawdzcie kto to napisał :/

    OdpowiedzUsuń
  22. Już zrobiłam "obrazki" żeby była łatwiej xde
    http://img151.imageshack.us/img151/820/medoll.png

    OdpowiedzUsuń
  23. do iirmy20: wiem, że to nie ona gdyż to ja to pisałam :P fajnie że ktos zauwazył :*

    P.S. Cieszę się ze wygral mój wierszyk i gratulujecie i moze sie podoba, ale dziwnie się czuje ze to nie pisze ze to ja napisalam :(

    Pozdrawiam, autor tego wiersza 005Nelia

    OdpowiedzUsuń
  24. iirma20:
    sprawiedliwy człowiek z Ciebie :)
    I jeszcze obrazek zrobiłaś brawo! :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Heh, przynajmniej przez 5 minut myślałam że wwygrałam :P Ale gratuluję 005Nelia - twój wierszyk jest super :}

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie no jaste że wierszyk jest super... :* mi sie bardzo spodobał xde

    OdpowiedzUsuń
  27. Miss.Bou nie martw się jeszcze nie raz wygrasz :) to co ty napisałaś tez było nie złe przeczytałam i naprawdę mi się spodobało :)

    OdpowiedzUsuń
  28. gratki
    005Nelia, dobrze , że upomniałaś się o swoje

    OdpowiedzUsuń
  29. brawa dla autorki tego wierszyka ;d
    fajnie go zrymowała

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajne hasło ;) Podoba mi się ;p Gratki ;**

    OdpowiedzUsuń
  31. Rzeczywiście fajne hasło xD wierszyk też niczego sobie. Gratuluję zwyciężczyniom

    OdpowiedzUsuń