2010/02/27

Nowe ikonki sklepów DIY i Villa


20 komentarzy:

  1. Nareszcie coś oryginalnego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nowy napis "VILLA" jest już od jakiegoś tygodnia - dwóch, ale tego z DIY jeszcze nie widziałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. hehe... Fajne ;D
    Na moim blogu to już było rano napisane ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Fastero
    no widzisz...może ty częściej wchodzisz do mini shop'u

    OdpowiedzUsuń
  5. Kar0la_12:
    to nie ja pisałam tylko moja współautorka ;)
    ja nawet o tym nie wiedziałam ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo ja nawet nie wiedziałam, że w sklepie DIY są rośliny.. ;pp

    OdpowiedzUsuń
  7. stardoll zaczyna porządki xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmm no tak DIY jest extra to muszę przyznac .

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow...
    Oryginalne ;)
    Ładniejsze niż poprzednie xD
    Mała zmiana, a robi wrażenie ;]

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawe jakie będa dalsze zmiany oby co było . np. jakieś "tapety" czy cs w tym stylu :)

    OdpowiedzUsuń