2015/11/01

Co za tydzień!

W tym tygodniu mieliśmy dwie dostawy modowe - męską i żeńską. Męska trafiła do sklepu Mr., natomiast żeńska do PPQ. Nowa kolekcja z ostatniego sklepu miała charakter halloween'owy, dlatego nie zrobiłam zbyt dużych zakupów. Jeśli chodzi natomiast o dostawę męską, dla żeńskich dollek również znalazło się kilka rzeczy.


Tutaj uniwersalne i odpowiednie dla obydwu płci są przede wszystkim zawieszki. Ja kupiłam smartfona ze smyczą, jednak myślę, że coś jeszcze dokupię, gdyż ceny są dosyć zachęcające. Warto również zainwestować w szary sweterek, który doll może trzymać w ręce. Niestety dodatek ten dostępny jest tylko dla osób ze statusem Superstar. Kupiłam też czarną torebkę. Wydała mi się interesująca, a do zakupu zachęciła mnie cena.

Tak jak już wspomniałam, stroje można raczej wykorzystać w przebraniach na wczorajsze święto. Ja kupiłam koszulę, gdyż uważam, że okaże się przydatna. Spodobała mi się w szczególności kokarda, która jest teraz w modzie. Kupiłam także szpilki z paskiem. Podoba mi się, że admini udostępnili ten sam fason, różniący się szczegółami. Mi bardziej spodobała się wersja z paskiem.




11 komentarzy:

  1. Wedug mnie iPhone na smyczy najlepszy :> Ogólnie ciekawy tydzień pod względem dostaw
    Stylki genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne dostawy, stylizacje też bardzo fajne

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacje super!
    Natomiast jeśli chodzi o dostawy ja jestem zachwycona mam w planach duże zakupy w obu sklepach
    czikkka

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie jakoś dostawy nie zachwyciły, jednak znalazło się kilka na prawdę fajnych rzeczy, czyli dokładnie tych, które zostały ukazane w poście :) Zaproponowane stylizacje świetne :)
    zosia21212z

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacje są przecudowne :O
    ~Sally11l

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne stylizacje c: Dostawy były fajne :D


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne stylizacje :) Najlepsza 2 :D

    OnlyQueenLyanna

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza stylizacja najlepsza ♥
    _Pink_Miley_

    OdpowiedzUsuń