2015/11/09

HOT or NOT

julia1.8

Soxo_:
Moim zdaniem ta stylizacja to kompletna klapa. Przeraża mnie biust "wystający" spod koszulki i (chyba) mięśnie brzucha. Nie widzę żadnej koncepcji tutaj, ani nie wiem jaki styl miała reprezentować ta stylizacja. Jedyne elementy, które w miarę pasują do siebie to top i szorty. Popracuj także nad czołem, bo w tej chwili zdecydowanie go brakuje Twojej dollce. NOT.

BoberNaukowiec:
Chyba wiem, co miałaś na myśli: creepersy, podkolanówki i koci tatuaż mogłyby stanowić bazę innej, lepszej stylizacji. Tę jednak psuje użycie elementów ze Stardesign hair, łącznie z peruką, która jest osadzona za nisko i chyba dość krzywo. Czeka Cię jeszcze trochę pracy! NOT.

Natashiax:
Chciałaś mieć taką młodzieżową, luźną stylizację, lecz jest ona kompletną klapą, ponieważ jest pusta. Musisz dodać torebkę, biżuterię i może narzutkę. Na twoim miejscu zmieniłabym buty i całkowicie usunęła podkolanówki. Dodatkowo radzę ci zdjąć biust ze Stardesign, oraz zmienić fryzurę. NOT.

dora_dorka:
Stylka jednoznacznie nie należy do dobrych, ale z topu i spodenek dałoby się coś wykombinować. No, a więcej nie ma na co patrzeć. Skóra wprost z solarium, body make-up, krórego farba przeciekła przez płótno i słodziutka mordka - wyglądają nie najlepiej. NOT

DancerMarika:
Na początku pozbyłbym się wszystkich cieni z ciała doll, nie lubię kiedy wchodzą na elementy stylizacji. Całość mnie nie przekonuje. Samo połączenie skarpetek z butami, oraz spodenek z topem jest nie najgorsze i można byłoby coś z tego zrobić. NOT.

maluma10

Soxo_:
Super stylizacja. Wszystko do siebie pasuje. Nie podobają mi się te buty, ale dobrze tu wyglądają. Jedyne do czego mogę się przyczepić to to, co włożyłaś pod marynarkę. Różni się kolorem skóry (chociaż nie wiem, czy miał być taki sam) i nie wygląda to korzystnie. Ale i tak zostawiam HOT.

BoberNaukowiec:
Bardzo mi się podoba ta stylizacja! Lubię, gdy marynarki dużo odsłaniają; tutaj jednak nieco razi mnie top (?): uważam że o wiele lepiej wyglądałby zwykły biustonosz z Underneath Stardoll w idealnie dopasowanym kolorze. Nie jestem też pewna wykorzystania torby: pasuje kolorystycznie, ale wydaje się nieco za ciężka do całości i osobiście wymieniłabym ją na kopertówkę. Mimo to HOT.

Natashiax:
Bardzo fajna stylizacja ;). Jedynie zmień biustonosz / top na ciemniejszy kolor i wszystko będzie świetne :D. HOT.

dora_dorka:
 Tutaj jest o wiele ciekawiej. Podoba mi się połączenie kolorów i poszczególnych rzeczy. Ogółem jest fajnie, ale tak jak Soxo, nie jestem przekonana co do tych butów i dziwnie wygląda to coś pod spodem HOT-.

DancerMarika:
Na pierwszy rzut oka buty zupełnie mi się nie spodobały, po dłuższym przyglądaniu, stwierdzam że nie są bardzo złe, mimo wszystko zmieniłbym je. Reszta jest świetna, kolory, kroje idealnie dopasowane. HOT.

Triks.

Soxo_:
Ta stylizacja także mi się podoba. Jest prosta, ale sprawia pozytywne wrażenie na odbiorcy. Niewątpliwą zaletą jest także ładna twarz dollki. Przeszkadzają mi krzywo włożone buty. HOT.

BoberNaukowiec:
Nie lubię tych spodni, ale bardzo dobrze je zestawiłaś dzięki czemu dużo zyskały. Jedynym elementem, który jest do wymiany to buty: są bardzo masywne i na dodatek źle założone. Świetna stylizacja na nieco zimniejszy dzień. HOT.

Natashiax:
Stylizacja mi również się podoba. Przeszkadzają mi jedynie krzywe buty. Żeby było ładniej można torebkę schować za nogą, lecz ta propozycja też jest bardzo ładna. HOT.

dora_dorka:
Stylizacja na pozór jest ok, lecz mnie nie przekonuje. Nie jestem pewna co do tak ciężkich dodatków i może pokombinowałabym coś z górą. Pomimo to, jest fajnie. HOT/NOT.

DancerMarika:
Stylizacja mi się podoba, może nie jest jakaś wybitna, ale przykuwa moją uwagę. Bardzo podoba mi się wykorzystanie futrzanej kamizelki, z tą bluzką wygląda świetnie. HOT.

vikusiatatusia

Soxo_:
Mnie także to nie zachwyca. Uważam, że te spodnie nie są najlepsze, a tu wyglądają wyjątkowo niekorzystnie. Zmieniłabym także buty na jakieś trampki/adidasy - coś sportowego. Pomysł, lecz realizacja kiepska. NOT.

BoberNaukowiec:
Połączenie kolorystyczne oraz sam zamysł stylizacji są dobre. Niestety, dobór ubrań nie jest zbyt trafiony, szczególnie jeżeli chodzi o dół zestawu. Bardzo kłują mnie w oczy spodnie; nie cierpię ich i uważam, że niekorzystnie wyglądają na lalce. O wiele lepiej sprawdziłyby się zwykłe rurki, nawet te z Wild Candy. Czeka Cię trochę pracy, ale myślę, że na zachętę NOT+.

Natashiax:
Stylizacja niezbyt mi się podoba. Pierwszą rzeczą, która najbardziej się rzuca w oczy, są buty, które są za ciężkie. Kurtka, wraz z topem pasują do siebie. Wymieniłabym na pewno spodnie, i zdjęłabym daszek, ponieważ nie pasuje do tych włosów. Brakuje mi dodatków, oraz torebki. NOT+.

dora_dorka:
Owy look, niestety nie wygląda ciekawie. Może, gdyby wymienić spodnie i pozbyć się daszka, to byłoby całkiem nieźle. Jednak... to co widzimy teraz nie sprawia dobrych wrażeń.  NOT.

DancerMarika:
Ogólnie widać jakiś pomysł, ale całość nie prezentuje się najlepiej. Wydaję mi się, że to przez te spodnie, które można byłoby fajnie wykorzystać, ale w połączeniu z takimi masywnymi butami, nie wyglądają zbyt dobrze. Pozbyłbym się również daszka. NOT.

Zgadzacie się z ocenami?
Za tydzień ocenimy: MissOlka1231, Mejbi3, Diana2red, koraa7.

11 komentarzy:

  1. Zgadam się z wszystkim ocenami.
    ~Sally11l

    OdpowiedzUsuń
  2. W pełni zgadzam się z ocenami :D

    Nalsh

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z ocenami. Jak dla mnie to 3 stylizacja jest najlepsza. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z ocenami.

    lovestarsteew

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadam się z wszystkim ocenami w 100% :)
    ladyulla

    OdpowiedzUsuń
  6. Mniej więcej się zgadzam :D 3 stylka śliczna *.*


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się z wszystkimi ;) Najlepsza stylizacja - 3 ^^

    sylwia19181

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta druga stylizacja średnio mi się podoba. Poza tym zgadzam się z resztą ocen. :)
    Ona_Malinowa

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak, wszystkie oceny 100% ze mną. Hahah, naprawdę 3 albo 2 najlepsze, nie zdecydowałam się jeszcze ;/
    paulina71 ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się z ocenami ;) Nr 3 jst najlepszy :)

    OnlyQueenLyanna

    OdpowiedzUsuń