2015/11/08

LOOKBOOK - Callie's Picks no. 52


Jesteście ciekawi naszych stylizacji?
Zapraszam do rozwinięcia posta!



Kolejna dostawa, kolejna szansa na zdobycie upragnionych rzeczy. Jednym przypadła do gustu, innym nie. Myślę, że największym hitem okazały się sandały z drewnianą podeszwą oraz czarne spodnie. Obydwie z tych rzeczy wykorzystali nasi redaktorzy w sowich stylizacjach. 
Moim zdaniem ciężko wybrać ciekawe ciuszki z tej dostawy. Na pewno jest kilka, ale nie za dużo. 
Oto rzeczy, których użyliśmy:


DancerMarika

buty - Callie's Picks | spodnie - It Girls | bluzka - Windows On The World | kurtka - YH | torebka - Callie's Picks

tysioook

spodnie - Callie's Picks | koszula (biała i czarna) - Callie's Picks | torebka - MSW'15 | buty - PPQ

Soxo_

buty - Callie's Picks | naszyjnik - Roylaity | top - Basics | koszula - Callie's Picks | torebka - MSW'15| okulary - LE
marynarka - Callie's Picks | okulary - Mr. | torebka - Callie's Picks | spódnica - PPQ | spódnica - LE | buty - YH

7 komentarzy:

  1. Chyba najbardziej podoba mi się stylizacja od DancerMarika i 2 stylizacja od Soxo :)
    ~Sally11l

    OdpowiedzUsuń
  2. Zauroczyły mnie te sandały z drewnianą podeszwą ♥ piękne stylizacje :)
    kocicaczek1995

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacje są świetne. Najbardziej z tej dostawy podobają mi się sandałki i spodnie. :)
    Ona_Malinowa

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie świetne, gratuluję ♥ paulina71

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej podoba mi się stylizacja DancerMariki :)



    Mralenka8

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza stylizacja DancerMariki i Soxo_ są bardzo ładne. Z tej dostawy kupiłam sandałki, czarne spodnie, białą bluzkę i jeszcze kilka rzeczy, bo ta dostawa była rewelacyjna. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystie stylizacje sa naprawde ladne :D. Ja z tej kolekcji skusilam sie na sandalki spodnie, i drugie buty ktore sa dzisiaj przedstawione a takze sweterek ciemny sciety pod katem z pierwszej strony w sklepie :)
    wikson111

    OdpowiedzUsuń