2015/11/05

Talenty

Dzisiaj post dla nocnych marków! Muszę przyznać, że październik był jednym z najcięższych miesiąców w tym roku. Co z resztą mogliście zaobserwować przez częstotliwość postów. Kilka dni temu zaczął się listopad i mam nadzieję, że będę miała na Was jak najwięcej czasu.


Dosyć długo zajęło mi szukanie odpowiedniego talentu na dziś. Po długich poszukiwaniach odkryłam COOLELEANNA13, dziewczyna ta pochodzi z Grecji, posiada 60 poziom oraz Status Royalty. 


Specjalizuje się w robieniu przecudownych wnętrz. Bardzo podoba mi się jak wakacyjnie wygląda ten pokój. Teraz, kiedy już na dworze jest coraz zimniej, miło jest spojrzeć i obejrzeć taki pokój. Wracają wakacyjne wspomnienia i robi się cieplej na duszy. Nasza projektantka pokazała jak można w dobry sposób połączyć różne odcienie niebieskiego. Wszystko ze sobą współgra i jest idealnie dobrane. Detale są dopracowane, a dodatki zostały umieszczone na właściwym miejscu. Całokształt jest jak dla mnie na 6+! 

A Wy, co sądzicie o tym apartamencie? Wolicie oglądać takie, czy te które zmieniają się wraz z porą roku? Piszcie! Z chęcią poczytam i włączę się do dyskusji na ten temat z Wami w komentarzach :) Dobranoc. 

4 komentarze:

  1. Jak dla mnie, troszkę wszystkiego za dużo :) Mimo to wygląda całkiem fajnie


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba to wnętrze, tak cieplutko, rozgrzałam się w tym zimnie :) Tak, Naprawdę. paulina71

    OdpowiedzUsuń