2022/09/14

1:3

Klasyków w szafie nigdy dosyć, dzisiaj polecam Wam białą torebkę z Vinyl za jedyne 10sd. Wielu z Was wie, że jest wzorowana na modelu Le Chiquito od Jacquemus. Kształt, kolor i rozmiar torebki sprawiają, że przydaje się w różnych stylizacjach. Z powodzeniem można ją zakładać do codziennych, plażowych lub eleganckich ubrań. Moje dwie pierwsze propozycje są casualowe, natomiast ostatnia (nie dajcie się zmylić podartej spódnicy!) bardziej wieczorowa. Tworząc ten look inspirowałem się jeansową sukienką z pierzastą górą od YSL. Chętny ktoś na taką kreację za 2990 euro?

5 komentarzy:

  1. Lubię tę torebkę, bo tak jak mówisz, pasuje do stylizacji praktycznie w każdym stylu!
    Najbardziej podoba mi się trzecia, chociaż nigdy bym jej nie założyła :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Torebka jest bardzo uniwersalna, z pewnością pasuje do wielu stylówek :D Z Twoich propozycji najbardziej przypadła mi do gustu 2 i 3, piękne są!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stylizacje, torebka do każdej pasuje! Ostatnia stylizacja robi robotę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacje super! Pierwsza bardzo mi się podoba przez połączenie koszuli i spodni. 2 i 3 też są bardzo udane, ładne kolory, dobre kroje, wszystko pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście, torebka bardzo uniwersalna, pasuje do każdej z twoich kreacji :) Moja ulubiona to 3 ♥

    OdpowiedzUsuń