2022/09/27

#baghunter

Macie ochotę wybrać się na Sycylię? Niestety mogę jedynie trochę opowiedzieć o torebce właśnie o tej nazwie od Dolce & Gabbana. Myślę, że jest to najbardziej rozpoznawalna torebka od tego włoskiego domu mody. Dostępna jest w różnych rozmiarach i wariantach, dużo zależy do sezonu. Najtańsza w rozmiarze small kosztuje 995 euro, zaś najdroższa wykonana ze skóry aligatora za 19 500 euro. Nie jestem pewien, czy marce udało się wystarczająco wypromować tę torebkę, bo raczej nie uchodzi obecnie za coś bardzo pożądanego. Swoją Sicily Bag ma chociażby Kate Middleton, Amal Clooney, Heidi Klum czy Karlie Kloss. Na Stardoll o dziwo pojawiło się sporo egzemplarzy tej torebki, sprawdźcie poniższą grafikę. 

Na koniec nie mogło zabraknąć moich stylizacji. W każdym looku starałem się oddać styl Dolce & Gabbana. Pierwsza propozycja jest wieczorowa, czerń podkreślają złote detale. Druga stylizacja to zabawa kolorami i wzorami we włoskim wydaniu. 




9 komentarzy:

  1. Kilka z nich mam i nawet często używałam kiedy jeszcze regularnie grałam.
    Torba ze skóry aligatory hmm bardzo mi się taki wzór podoba, bardzo chętnie bym przyjęła taką, niekoniecznie z naturalnego materiału.
    Marki D&G nie lubię, choćby ze względu na ich podejście do modelek i celebrytek, a ich projekty w 90% uważam za niezbyt ciekawe albo przerysowane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez nie przepadam za Dolce and Gabbana, chociaz niekotre projekty mają niezle :D chyba Zofia Chylak ma torebki z takim tłoczeniem, może coś znajdziesz dla siebie :) co do kontrowersji wokół D&G to slyszalem tylko o ich wypowiedzi na temat in vitro i adopcji dzieci przez pary homoseksulane oraz komentarzu dotyczącym rodziny Kardashian. Co ciekawe ostatnio Kim współtworzyła kolekcje z marka. O jakie sprawy związane z gwiazdami chodzi? :D

      Usuń
    2. Wyśmiewali Selenę Gomez, że jest brzydka, wdali się w dyskusję z Miley Cyrus. Ogólnie bardzo źli faceci.
      Chylak ma bardzo, bardzo wysoką jakość. Dostałam kiedyś torbę, niby kopertówkę od przyjaciółki bordową i super patentem było dodanie pasków o dwóch długościach.

      Usuń
    3. Aaa faktycznie coś takiego bylo, juz zapomnialem! Niezbyt przyjemne... Szkoda tylko, że na niektóre modele trzeba długo czekać ah

      Usuń
  2. Torebka (przynajmniej na Stardoll, bo w realu nie miałam przyjemnosci poznać xD) wydaje się bardzo praktyczna i elegancka. Moja ulubiona wersja to ta z ananasami!
    Twoje zestawienie nr 2 to jest coś! Nic tylko wyjść na sycylijskie słonko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba też na zywo nie widziałem tej torebki. Najlepsze bylo to że przez pewien czas ta torebka była za starcoins xd dziękuję:)

      Usuń
  3. Ja jestem fanką minimalizmu, więc bardzo podobają mi się klasyczne formy tej torebki :D Chętnie bym przygarnęła czarną lub białą, ale oczywiście nie stać mnie na to XD Twoje propozycje stylizacji - super! Bardzo fajna forma pokazania stylizacji, mega estetycznie to wyszło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamiast Sicily Bag wybierz wycieczkę na Sycylię za mniejsza kwotę nawet :D na pewno nie pożałujesz ;) chociaz masz rację, że w klasycznym wydaniu model tej torebki może niezle się sprawdzic :)

      Usuń
    2. Wycieczka na Sycylię to marzenie :D Ale na razie muszę je odłożyć na później ^^

      Usuń