2022/09/10

Z WIELKIEGO EKRANU: EASY RIDER

Hej! Tu Rocka. Jakiś czas temu odświeżyłam sobie jeden z moich ulubionych filmów - Easy Rider i ponownie się w nim zakochałam. Zdecydowanie jeden z najlepszych filmów drogi traktujący o wolności, inności, ale też wrogości jaką wzbudza bycie "innym niż wszyscy". Jest to na pewno ponadczasowy film, który się nie zestarzał po tylu latach. Przestarzała może się wydawać jedynie jego forma, aczkolwiek dla mnie ma ona świetny klimat. Zawsze zadziwiały mnie w tym obrazie piękne zdjęcia i jakoś, która jak na tamte lata, kiedy film powstawał jest naprawdę doooobra. Tyle tytułem wstępu, wklejam teraz plakat i krótki opis:



źródło: filmweb.pl


"Dwaj hipisi – Wyatt i Billy – finalizują dużą narkotykową transakcję na zapleczu lotniska w Los Angeles, a następnie dosiadają swych ręcznie zdobionych motocykli i ruszają wzdłuż Ameryki, kierując się w stronę Nowego Orleanu. Ich długie włosy i ekstrawagancki wygląd sprawiają, że muszą spędzać noce pod gołym niebem – właściciele moteli zamykają im drzwi przed nosem. W pewnym teksańskim miasteczku zostają aresztowani. Z celi wyciąga ich współwięzień, adwokat i alkoholik George Hanson, który ochoczo do nich dołącza. Dwa dni później na postoju trójkę podróżników napadają okoliczni farmerzy – w wyniku lynchu ginie Hanson. Billy i Wyatt ruszają dalej..."

źródło: akademiafilmowa.pl

Ja zainspirowałam się postacią Wyatta:



źródła obrazów: filmfutter.com bamfstyle.com

6 komentarzy:

  1. Nie oglądałam tego filmu, ale teraz dzięki Tobie mam to w planie :D
    Patrząc na zdjęcia z filmu widać, że Twoja stylizacje idealnie wpasowuje się w klimat filmu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale miło widzieć, że ten dział chociaz na chwilę odżył 😄 film skojarzyl mi się z Thelma i Louise ze względu na motyw drogi, wolności i miejsce akcji - Zachodnie Wybrzeże:) czuje się zachęcony do obejrzenia filmu po krótkim opisie! Stylizacja pasuje do estetyki filmu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tęskniłam za tą serią :D
    Filmu nie widziałam, ale klimat i stylizacja bardzo mi się podobają ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja jak wyjęta z filmu :D Muszę obejrzeć ten film!

    OdpowiedzUsuń
  5. Również nigdy nie widziałam tego filmu, ale opis jest bardzo ciekawy! Twoja stylizacja jest genialna, ale jeszcze bardziej spodobała mi się jej oprawa graficzna - luksja :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tego filmu. Stylizacja jest genialna!

    OdpowiedzUsuń