2022/09/01

Wyniki


 Kochani, po bardzo długiej przerwie nadszedł czas, aby ogłosić wyniki poprzedniego etapu. Tak prezentuje się tabelka z punktami: 



Pewnie jesteście ciekawi odpowiedzi pozostałych graczy. Spokojnie, poznacie je w kolejnym etapie, ponieważ to właśnie na Waszych odkryciach będzie bazowało zadanie finałowe. 

Jeżeli macie wątpliwości co do punktacji, piszcie do nas śmiało! 

Konkurs przeciągnął się w czasie, za co bardzo przepraszam. Ostatnio prawie wcale nie wchodzę na Stardoll i nie udzielam się na blogu głównie przez kilka prywatnych spraw. W niedzielę pojawi się kolejne zadanie konkursowe, już ostatnie, dlatego warto dobrze się przygotować. 

W weekend wyśle również obiecane prezenty w ramach przeprosin za zwłokę :D 


Życzę Wam miłego dnia! 

8 komentarzy:

  1. Gratulacje! :D
    Życie realne zawsze najważniejsze ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Wlasnie bardzo mnie ciekawi jakie teorie spiskowe wymyślili uczestnicy :D nie mam nic przeciwko, że konkurs się wydłużył - o swoje sprawy tez trzeba zadbać. Kurcze, mam nadzieję, że na ostatnie zadanie będzie troche czasu, bo jestem na wyjeździe 😅

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O właśnie mnie też :D Możecie udostępnić? Bez nicków ofc żeby nie było.

      Usuń
    2. Też bym wolała więcej czasu :D

      Usuń
  3. Pogodziłam się już z tym że na pewno nie wygram, ale sam udział jest super zabawą!

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam z niecierpliwością na dalsze etapy, nie mogę się doczekać :D

    OdpowiedzUsuń