2022/11/09

Magda Butrym #5

Dzisiaj przedstawiam Wam moje ostatnie stylizacje inspirowane Magdą Butrym. Jak ostatnio wspominałem będzie delikatnie, różowo i w stylu kolekcji FW 2021. Właśnie nią inspirowałem się w przypadku looku Anulci, u DzikaNaomi sukienka jest wzorowana na kolekcji SS 2022. Tym razem wspólnym elementem są jedynie diamentowe bransoletki. Dziewczyny mają na sobie buty charakterystyczne dla Magdy Butrym: sandałki z futrzanymi wstawkami i szpilki z wiązaniem wokół kostki i z ostrym noskiem. Mam nadzieję, że spodobała Wam się ta mini seria i także poczujecie się zainspirowani polską projektantką. Na koniec dziękuję również DzikaNaomi za współpracę :)




4 komentarze:

  1. Stylizacje świetne, jak zawsze w sumie. Seria mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejne świetne stylizacje :D Można było się zainspirować stylizacjami z tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne stylizacje i bardzo kreatywne! Musimy to powtórzyć, miło mi się modelkowało :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czuje ze niedługo pokaże jeszcze inne owoc naszej współpracy:)

      Usuń