2022/11/21

Pożegnanie

 Kochani, jak pewnie zauważyliście, ostatnio nie ma mnie na blogu, rzadko bywam też na Stardoll. Powodów jest kilka, ale nie są one w tym momencie istotne. 

Oficjalnie chciałabym podziękować Wam za wspólne lata spędzone na blogu oraz blogowych imprezach. Nie będę publikowała więcej postów (wyjątkiem będą wyniki konkursu, o czym później). Być może raz na jakiś czas pojawię się z jakimś wpisem okazyjnym, ale na pewno nie będzie to częste i regularne. 

Jeszcze raz serdecznie dziękuję za każdy komentarz, miłe słowo i czytanie moich postów. Pisanie tutaj to była świetna przygoda, którą zapamiętam na długie lata. Dzięki Stardoll i My poznałam wielu wspaniałych ludzi, z którymi cały czas utrzymuję kontakt, a z niektórymi nawet miałam okazję się spotkać. Gdyby nie blog, nie zawiązałabym nowych przyjaźni, znajomości. 

Dziękuję również Roce za to, że dała mi szansę na dołączenie do ekipy, a także całej załodze za ciepłe powitanie i wiele zabawnych dyskusji, inspiracji. Jesteście świetnymi ludźmi! 

Mam nadzieję, że będziecie miło wspominać moje posty. Ja z pewnością zawsze będę myślała ciepło o Was i Waszych komentarzach. 


Przepraszam za zwłokę z konkursem Calltrix. Wiem, że publikowanie wyników trwa bardzo długo i biorę na siebie całą winę za opóźnienie konkursu. Obiecuję, że do 6 grudnia na blogowej stronie pojawią się oficjalne wyniki, a potem roześlę nagrody. 


Jeszcze raz dziękuję za ten piękny czas i życzę Wam wszystkiego, co najlepsze. 

Trzymajcie się ciepło ❤️

19 komentarzy:

  1. Powodzenia zarówno w życiu prywatnym i tym wirtualnym!
    To był piękny czas i myślę, że jeszcze dużo dobrego nastąpi...

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę tęskniła!
    Wszystkiego dobrego ❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo, jaka szkoda :( Stardoll zdecydowanie umiera, przykro się na to patrzy. Będę tęskniła i wypatrywała okazjonalnych wpisów! Powodzenia <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, Stardoll powoli umiera i widać to gołym okiem :( Dziękuję za miłe słowa!

      Usuń
  4. Szkoda bo fajnie pisałaś. Powodzenia. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach, no i kiedyś musiał powstać taki post... wielka szkoda, że odchodzisz. Też lubiłem Twoje posty, zawsze wprowadzalas jakieś ciekawe wątki. Było tyle pomysłów na serię! Bardzo dobrze wspominam współpracę z Tobą nad działem filmowym :) Wprawdzie z blogiem się zegnasz, ale my nadal mamy kontakt 😊 rownież będę czekał na okazjonalne wpisy :)
    ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa! Ja też bardzo dobrze wspominam dział filmowy, świetnie się przy tym bawiłam. Oczywiście, że nadal mamy kontakt i jeszcze kiedyś musimy wybrać się ponownie do Reginy :D

      Usuń
  6. O jeeeejuu :((( przykro bardzo, lubiłam twój styl i posty
    Mam nadzieję, że na czacie zostajesz :D wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, dziękuję za ciepłe słowa. Oczywiście na czacie zostaję i całkiem możliwe, że będę wpadała na blogowe imprezki :)

      Usuń
  7. Admini dali w Callie's Picks te czekoladki, które lubi Elizabet-Mary.

    OdpowiedzUsuń
  8. Będę tęsknić za tobą w Stardollu, ale mam nadzieję że utrzymamy kontakt mimo wszystko, a może się nawet spotkamy jak kiedyś planowałyśmy. Stolica smogu cię zawsze zaprasza :)
    Było wspaniale się wkręcić z powrotem w gierkę z dzieciństwa i tym razem mieć z kim to wszystko obgadywać. Lovki na zawsze 💕

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za milutkie słowa! Też mam nadzieję, że uda nam się w końcu spotkać i upiec te ciasteczka!

      Usuń
  9. Mega szkoda :( Uwielbiałam Twoje pomysły na zabawy, konkursy, stylizacje i w ogóle wszystko dzięki czemu chciało mi się wchodzić na stardoll. Będę tęsknić.
    Dziękuję za ten kawał serca, które tu zostawiłaś ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana! Będę bardzo bardzo tęsknić za Twoimi postami, bo uwielbiałam je czytać! <3 Dziękuję Ci, że poświęciłaś dla tego bloga zarówno swój czas, jak i pieniądze. Blog sporo straci bez Twoich postów, ale ja sama wszystko dokładnie rozumiem. Sam stardoll niestety już zdycha od dawna i nic na to nie poradzimy. Choćbyśmy się nie wiadomo jak gimnastykowały to i tak nie przywrócimy blogom dawnej świetności. Coraz mniej ludzi gra i coraz mniej nam samym chce się grać. A wiadomo, że życie prywatne jest ważniejsze :) Ale będzie super, jeżeli jeszcze kiedyś znajdziesz trochę czasu na jakiś mały pościk, albo imprezkę :D

    Bardzo się cieszę, że nasz kontakt stardllowy przeniósł się też w sferę prywatną, bo bardzo fajnie jest sobie pogadać, a nawet się spotkać od czasu do czasu :D Także ja się nie żegnam, bo i tak będziemy miały kontakt :)

    OdpowiedzUsuń