2022/11/16

#baghunter

Włoska marka Fendi słynie nie tylko z troebki Baguette, ale również z modelu Peekaboo. Wyglądem przypomina torebkę Kelly Hermès albo Capucines od Louis Vuitton. Niewątpliwie można zastąpić nią tą pierwszą, jeśli cena i konieczność oczekiwania na zakup są zniechęcające. Zależnie od sezonu kształt torebki, rozmiary, materiał i zdobienia zmieniały się. Jedynie charakterystyczne zapięcie pozostało takie same. Obecnie jej cena waha się między 3200 a 20 000 euro. Najmniej kosztują małe i standardowe modele, te bardziej wyrafinowane i wykonane z egzotycznej skóry mają wyższą cenę. Torebka ta doczekała się też męskiej wersji. W grze jest całkiem sporo egzemplarzy Peekaboo. Patrząc na poniższą grafikę, widać, że przeważają projekty sezonowe. Mogliśmy kupić torby Fendi nie tylko w tribute, ale również w LE, The Jet Set, It Girls, Mr. O ile dobrze pamiętam, to szary duży model był prezentem przy zakupie jakiegoś pakietu SuperStar. Macie którąś z nich w swojej kolekcji?
Na koniec przygotowałem stylizację z Peekaboo. Myślałem, że wybiorę klasyczny model, ale finalnie użyłem sezonowego projektu. Poniższy look bazuje na luksusowych ubraniach i dodatkach. Połączenie pasteli i granatu przełamują pstrokate zdobienia na torebce. W roli dodatków gwiazdorskie oversizowe okulary, pasek i perłowe kolczyki. 


 

4 komentarze:

  1. Mam ich kilka w grze, bardzo mi się podobają, czasem używam, bo psują praktycznie do każdego stroju, ale to chyba dzięki mnogości ich wzorów i kolorów. Stylizacja wyglądałaby ciekawie w realu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejna torebka(i), którą lubię wykorzystywać w grze. Podoba mi się sporo wersji, ale niestety nie mam wszystkich. Stylizacja świetna, ta torebka idealnie pasuje do całości :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Odkupię od kogoś żółtą. Osobiście uważam, że wykonaniem w grze wygrała ta od LE (srebrna w krzyżówkę)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię ten model, a sama mogę się pochwalić tą czarną torebką Fendi z "buźką" :D Kupiłam ją jak była pierwsza kolekcja Fendi w plazie, wow ile to już lat!

    OdpowiedzUsuń