2017/08/17

F&M&D Challenge - wyniki, II etap

 
Do drugiego etapu NIE przechodzą:
- styliści: monikakuchejda, wiolaruszewska, WERRA., martusia-16, SmileyNadia12, EleganckaRarity, Macey2810, iimagicQ, lilian_black, LuluTelulu;

-makijażyści: callmeshady98 oraz tysioook;

-dekoratorzy: Kitttly.


Pozostałym osobom gratuluję. Oto Wasze kolejne zadanie:
W kolejnym etapie przygotowujecie zadanie na jurorach. Dodatkowo każdy juror przygotował rzeczy, które MUSICIE wykorzystać przy tworzeniu pracy.

Styliści wykonują prace na cherry9713.
Musicie wykorzystać te dwie rzeczy:

   
 Rzeczy nie trzeba wykorzystywać w całości, ale każda z nich musi być choć trochę widoczna. Znajdziecie je w tym pokoju:


Makijażyści wykonują makijaże na Kaja1706.
Do wykonania makijaży musicie użyć: 

W swoich pracach musicie wykorzystać kolczyki oraz cień z powyższego zdjęcia. Wiadomo, że obie rzeczy znajdziecie w salonie piękności.


Dekoratorzy wykonują prace w apartamencie WspanialyNick.
Musicie wykorzystać poniższe rzeczy:

Które znajdziecie w tym pokoju:

  Przy tworzeniu powyższego wnętrza można korzystać z rzeczy znajdujących się w schowku oraz w innych pokojach. Możecie wykazać się kreatywnością - tworzyć własne ściany itp. Meble mogą stać w dowolnych miejscach.


Czas na nadsyłanie prac macie do 23.08, godz. 19:00. Prace wysyłacie na e-mail: sim.konkurs@gmail.com. Muszą być podpisane wyraźną czcionką w wyraźnym miejscu!

Po rozwinięciu posta znajdziecie wyniki głosowań.








43 komentarze:

  1. Kolejny etap zapowiada się bardzo ciekawie. Już zabieram się do pracy! Gratuluję wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no nic... mów się trudno. Muszę powiedzieć, że innym dekoratorom nie dorastam do pięt. Szkoda, to była fajna zabawa. Pozostaje mi tylko głosować na najlepsze prac w astępnych etapach i... pogratulować wszystkim innym, którzy przeszli :).

    kitttly

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak mi miło. ;) Gratuluję i powodzenia w kolejnym etapie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Z aranżacji moim zdaniem najlepsza była 5.
    Stylizacja - 12 i 14.
    stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje wszystkim! I dziekuje osobom ktore glosowaly na mnie💕

    Marta32222

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję i Dziękuję. Troszkę przeraża mnie to co muszę użyć w stylizacji ale postaram się coś z tym zrobić

    OdpowiedzUsuń
  8. O sheeeit, ta sukienka do wystylizowania mnie przeraża, ale do boju towarzysze, damy radę! :D
    I serdeczne dzięki za głosy :))

    OdpowiedzUsuń
  9. gratulacje tym ktorzy przeszli dalej :) powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  10. Czyli wnetrze mozna zrobic w obojetnie jakim pomieszczeniu? :)

    Marta32222

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, wnętrze trzeba zrobić w tym wskazanym na zdjęciu :)

      Usuń
  11. Chyba powinno byc Kaja1706 a nie 9?
    Kilka minut się zastanawiałam czemu nie znajduje takiego użytkownika ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. I tak kazdy głosował na siebie xD
    Powodzenia życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No przepraszam bardzo, ale miałaś brzydki makijaż, cały praktycznie w jednym kolorze i to jeszcze takim neonowym, słabo. Do dalszego etapu mogli przejść tylko NAJLEPSI, a konkurencja jest naprawdę spora. Wiadomo, że wielu uczestników tego konkursu oddało na siebie głos, ale nie zapominajmy o osobach niebiorących udział, a one również oddały głos. W tym etapie natomiast decydować będą jurorzy, kto znajdzie się w finale, wygrają NAJLEPSI.

      Usuń
    2. Ale ja nie mam problemu, że nie przeszłam. Po prostu wiadomo było, że każdy będzie głosował na siebie, a mi jakoś niekoniecznie zależało ;p

      Usuń
    3. Ludzie mogą głosować na siebie, ale to daje im jedynie jeden głos, ewentualnie kilka jeśli wchodzą z różnych urządzeń. Twoja praca była naprawdę słaba, więc nie dziwota, że miałaś odpaść, no bo kto mógł inny odpaść? Może B.E.A.T.K.A, majkastar1999 lub awcia, których prace były na wysokim poziomie? Jakbyś przygotowała naprawdę piękny makijaż to ludzie by na ciebie głosowali. A skoro ci nie zależało to po co piszesz takie brednie, że każdy na siebie głosował? ŻENADA

      Usuń
    4. Ale czemu Ty ciągle na mnie naskakujesz? Jedno zdanie napisalam, a tu tyle jadu dostaję :)
      Nie napisałam, że czyjeś prace były słabe, ani nie powiedziałam, że moja była dobra.
      Naprawdę, gościu. Zluzuj i trochę dystansu do wszystkiego ;)

      Usuń
    5. Dziewczyno, porażki trzeba przyjmować z honorem. To ty napisałaś komentarz, że inni na siebie głosowali, bo ty przecież jesteś taka uczciwa. Ojeju zaraz się rozpłaczę :')

      Usuń
    6. XD??????
      To tylko gra XDDDDDD

      Usuń
    7. ZROZUM W KOŃCU, ŻE NIKT NIE CHCIAŁ NA CIEBIE GŁOSOWAĆ, BO ZROBIŁAŚ BRZYDKI MAKIJAŻ, W KONSEKWENCJI TEGO ODPADŁAŚ. I NIE WYJEŻDŻAJ Z TEKSTEM, ŻE INNI TYLKO NA SIEBIE GŁOSOWALI, BO TAK NIE BYŁO. POCZYTAJ KOMENTARZE POD GŁOSOWANIEM, LUDZIE GŁOSOWALI.

      Usuń
    8. Czepiasz się o gówno tak naprawdę xDDD

      Usuń
    9. SKORO TO GRA, TO PO CO ROBISZ SOBIE PIKSELOWE STATUETKI NA STARDOLL I NIE PISZĘ TU TYLKO O NCG, DLA SZPANU? A FAKTYCZNIE, TO TYLKO GRA, WIĘC TAKIE PUCHARY SĄ NIEZBĘDNE DO ŻYCIA, BO BEZ NICH UMRĘ.

      Usuń
    10. Rozmawiamy o konkurs nie, nie rozumiem czemu wchodzisz na inny temat ;)

      Usuń
    11. ŻEBY CI POKAZAĆ JAK BARDZO CHCIAŁAŚ MIEĆ WSZYSTKO. CHCESZ MIEĆ STATUETKI, STARDOLLARY I PEWNIE WYGRAĆ TEN KONKURS. NIE PREZENTUJESZ DOBREGO POZIOMU.
      https://zapytaj.onet.pl/Category/029,005/2,20613204,Stardoll_zaglosujecie_na_CG_na_callmeshady98.html
      "
      Stardoll zagłosujecie na CG na callmeshady98?

      To bardzo , bardzo ważne proszę was! ;*"

      ŻEBRANIE O GŁOSY TO U CIEBIE CHYBA NORMALNE.


      To bardzo , bardzo ważne proszę was! ;* "

      Usuń
    12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    13. Nie jestem 1 właścicielka tego konta XDDDD
      POZDRAWIAM. I zajmij się swoim życiem hahaha

      Usuń
    14. No chyba się trochę zapędziliście, takie dyskusje proszę sobie prowadzić na prv...

      Co do głosowania na siebie w konkursie, myślę że każdy z uczestników miał zarówno do siebie jak i do swojej pracy na tyle szacunku, żeby nie głosować na własny projekt, tylko zostawić to do oceny czytelników.

      Proszę o nie ciągnięcia tego tematu dalej, pozdrawiam :)

      Usuń
    15. Dokładnie, jako załoga bloga prosimy o prowadzenie takich rozmów na platformie prywatnej. :)

      Usuń
    16. Zgadzam się, z tym że głosowanie na siebie nie ma nic wspólnego z brakiem szacunku do własnej osoby :)

      Usuń
  13. Szkoda, że 2 z makijaży nie przeszła, jedna z lepszych prac według mnie.
    Dziękuję za głosy i powodzenia wszystkim w kolejnym etapie ;))))
    Elizka_15

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. Też trochę żałuję, bo się na prawdę postarałam, chciałam stworzyć ptaszki na oczach, ale pewnie nikt tego nie zauważył. Wszystkim i tak gratuluję i nie żałuję udziału ;D

      Usuń
    2. Ja zauważam i też mi się mega podobał Twój mejkap! Super pomysł

      Usuń
  14. Gratuluję wszystkim,którzy przeszli :D Powodzenia!
    EleganckaRarity

    OdpowiedzUsuń
  15. Tysioook miała przepiękny makijaż! :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję za głosy i życzę innym powodzenia w dalszym etapie! 😎😉

    kociaczek1995

    OdpowiedzUsuń
  17. No nie... Makijaż, na który głosowałam odpadł :/ Moim zdaniem makijaż od tysioook był oryginalny i starannie wykonany, ale najwyraźniej niewiele osób podzielało moje zdanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele osób pewnie nie zwróciło uwagi, że miał przedstawiać on ptaki. Dla mnie z początku to były dwie okrągłe, kolorowe plamy i nic poza tym, jednakże jak teraz patrze to jestem zachwycony! Naprawdę genialny pomysł na makijaż, szkoda, że wcześniej tego nie widziałem :( Myślę, że może być to też wina fryzury, która zasłaniała lekko twarz. Patrzyłem na ogólny efekt, a nie tylko na zbliżenie oka.

      Usuń
  18. Gratulacje i powodzenie w dalszych etapach :D
    GlamSlodka

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje i życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń