2017/08/26

Trails

Admini przygotowali dzisiaj dla nas dostawę do sklepu Trails. Kolekcja obejmuje jedno piętro, a ceny wahają się w granicach 12-19 sd. Oprócz tego znajdziemy tam również 4 artykuły za starmonety, osobiście spodobały mi się rzeczy za tylko tą walutę.
A Wy co myślicie?



Do sklepu Orginal Future trafiła także bluzka za sm. Prawdopodobnie jest to jakiś błąd, że pojawiła sie tam dopiero teraz, a nie razem z kolekcją sprzed czterech dni. Według mnie jest naprawdę ładna.
Podoba Wam się?


11 komentarzy:

  1. Kolekcja i bluzka pojawiły się chyba wczoraj. Kolekcja jest bardzo słaba, nic nie kupiłam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluzka była normalnie z kolekcją, ale widzę, że w katalogu zmieniła się kolejność, co pewnie wprowadziło was w błąd.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://stardoll-i-my.blogspot.com/2017/08/original-future.html sugerowałam się tym screenem, nie znajduje się tu ta bluzka, dlatego wywnioskowałam, że została dodana później.

      Usuń
  3. Kolekvja i bluzka byly wcziraj,kupilam kiminezon i czapka za sm,koszulke z orginalu rowniez.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolekcja nie powala, ale da się znaleźć pare rzeczy, które są dosyć ładne ☺

    kociaczek1995

    OdpowiedzUsuń
  5. słabiutka kolekcja Trails,w sumie to podoba mi się tylko czerwona spódnica,nawet spodnie culotte kiepsko zrobili admini,wyglądają jak spodnie od pidżamy.....a żółty top kupiłam :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. Nici z zakupów, nie przypadła mi do gustu ta kolekcja

    OdpowiedzUsuń
  7. kupiłam kilka rzeczy, ale kolekcja słaba

    OdpowiedzUsuń
  8. Pewnie za jakiś czas co nieco kupię

    OdpowiedzUsuń