2017/08/31

callie's picks

Późno, ale jest! Niedawno do Plazy dotarła pierwsza dostawa w tym tygodniu. Jest to nowa kolekcja Callie's Picks. Głównymi, i w zasadzie jedynymi, kolorami kolekcji są czarny i biały. 
Jak to zwykle bywa, sklep ma dwa piętra. Możemy nabyć dwie rzeczy za fioletową walutę. Ceny wahają się od 3 do 32 sd. EDIT: Najwyższa kwota to 75 sd (za poprawkę dziękuję ola4077). Ja, póki co, mam w planach jedynie buty na koturnie i bluzkę za starmonety. A Wy już upatrzyliście coś dla siebie?


25 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Romper, ale chyba go tylko w katalogu widać xd

      Usuń
    2. właśnie też szukałam tej rzeczy z ciekawości, ale tak jak Symphonia napisała - widać tylko w katalogu ;)

      Usuń
    3. Chyba pomylili się z ceną bo ja go już nie widzę w katalogu..

      Usuń
    4. EDIT: Widzę już go haha ;D Boże on jest taki mega ,ale taki drogi ;/

      Usuń
  2. Muszę się poprzyglądać niektórym rzeczom, ale na pierwszy rzut oka niewiele mi się podoba ;)

    kociaczek1995

    OdpowiedzUsuń
  3. kupilam juz rzeczy za sm , i chce jeszcze pare rzeczy za sd ale nie teraz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupię torebkę z chanel i rzeczy za sm. Pod tym czarnym płaszczem w białe kropki miał być pewnie romper, ten za 75 sd :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Kilka rzeczy mnie kusi, ale nie wiem, czy kupię

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten romper to lekka przesada...

    OdpowiedzUsuń
  7. Kupię tylko dwie torebki

    OdpowiedzUsuń
  8. Poszukałam i znalazłam ten romper w katalogu i nie rozumiem czemu dziwi was jego cena. Oryginalnie znajdował się on w limitowanej kolekcji Runway za większą cene.

    OdpowiedzUsuń
  9. dla mnie ta kolekcja jest beznadziejna.....niczego nie kupię

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  10. Super. Już czekam na DKNY w CP :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tego rompertu już nie ma w plazie a szkoda, kupiłabym

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiele artykułów już posiadam, więc szału nie ma. Zastanawiam się nad zakupem koszuli za 11 SD.
    GlamSlodka

    OdpowiedzUsuń
  13. Pomyślę jeszcze nad kilkoma rzeczami :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiem czy coś kupię. Ogólnie słabe rzeczy.

    OdpowiedzUsuń