2017/08/26



Dzisiaj przygotowałam dla Was trochę nietypowe stylizacje, mam jednak nadzieję, że przypadną komuś do gustu :)




ubrania za starmonety: | kolczyki - Callie's Picks | koszula - Archive | tunika - Bonjour Bizou | rajstopy - Vinyl + Fame | buty - Basics + Callie's Picks |
ubrania za stardollary: | torebka - Saint Laurent Tribute |

Tę tunikę zawsze omijałam w szafie szerokim łukiem, wydawała mi się okropnie brzydka. Jednak przeglądając ostatnio moje ubrania spojrzałam na nią w innym świetle i zakochałam się na nowo :) Jest głównym atutem jest oryginalność zarówno kroju, koloru jak i ciekawego wzoru kratki. Postanowiłam do niej dobrać koszulę z kryzą, ciemne rajstopy, a także stworzyłam nowe buty z dwóch różnych par. Na koniec dodałam torebkę za stardollary, ponieważ nie mogłam znaleźć innej w podobnym odcieniu za fioletową walutę.



ubrania za starmonety: | kolczyki - Callie's Picks | koszulka - Bonjour Bizou | koszulka z długim rękawem - It Girls | top - Bonjour Bizou | nerka - Orginal Future | spódniczka - Bonjour Bizou | torebka - Spring Surprises | buty - Tingeling |
ubrania za starmonety: | kolczyki - Trails |koszulka z długim rękawem - It Girls + Wild Candy | top - Bonjour Bizou | pasek - Voile Holiday Tribute | spódniczka - Evil Panda | torebka - Spring Surprises | rajstopy - Vinyl | buty - Tingeling |

Zrobiłam dwie stylizacje bazując na kilku takich samych elementach. Chciałam tutaj wystylizować żółty top, który skradł moje serce. W pierwszej propozycji połączyłam go z białą koszulką, spod której wystają rękawy longsleevu, o zbliżonym kolorze do topu. Dodałam oryginalną spódnicę z paskami w roli szelek, nerkę oraz torebkę nawiązującą kolorem jak i kwiatowym motywem do głównego elementu stylizacji. Na koniec wybrałam moje ulubione buty ze sklepu Tingeling.
Tutaj na żółty longsleeve nałożyłam półprzezroczystą koszulkę w czarne serduszka. Zmianie uległa również spódnica, którą ozdobiłam mało przeze mnie lubianym paskiem, ale muszę przyznać, że tutaj wpisał się idealnie. Zmieniłam również kolczyki oraz dodałam ciemnie rajstopy.



Co myślicie o stylizacjach?




10 komentarzy:

  1. Uwielbiam Twoje stylizacje i wszystkie mi się bardzo podobają <4

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsza i trzecia stylizacja mi się podoba :) w drugiej wywaliłabym tą torebkę z dłoni

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze pięknie!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza świetna, dwie pozostałe jakoś niebyt mnie przekonały

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza jest genialna, ale podoba mi się też trzecia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza najlepsza, fajny pomysł na buty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo spodobały mi się 2 ostatnie stylizacje, wyszły najlepiej 😊

    kociaczek1995

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne stylizacje i kto by pomyślał że za sm można wyczarować równie dobre stylizacje jak za sd. :))

    OdpowiedzUsuń