2017/08/31

Servus! Dawno nie było postów ale teraz powinno się to ustabilizować. Jak wam mijają ostatnie dni wakacji? Gotowi na powrót do szkoły? 
Dzisiaj przygotowałem dla Was stylizacje w klimacie jesienny, przyznam że czekam na nią z niecierpliwością.
Nie przedłużając, zapraszam do oglądania!


ubrania: | płaszcz- Original Future | sweter- Tingeling | koszula- Mr. | spodnie- Mr. | buty- Subcouture | szalik- Original Future |


ubrania: | kurtka- Royalty | sweter- LE | koszula- Mr. | spodnie- Strike a Pose | buty- Tribute Gallery | plecak- Original Future | szalik- Bonjour Bizou | skarpetki- Vinyl |



15 komentarzy:

  1. piekne stylizacje-faktycznie jesienne .tez czekam na jesien-moj ulubiona pora roku!
    a do szkoly masakra ,nie chce sie isc .. :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze sie miesiąc bedę przygotowywać na powrót do szkoły, tzn na uczelnię :D Pierwsza mi się megaa podoba!

    ps. co jest fajnego w jesieni, prócz kolorów? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam jeszcze miesiąc wakacji, uff :D
    stylizacje super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nareszcie szkoła, tylko nie lubię wcześnie rano wstawać,szczególnie jak jest wf na zerówce xd
    Obie stylki są świetne,w drugiej podoba mi się, że przełamałeś całość czerwonym plecakiem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacje mega! A cd. szkoły to cieszę się że jeszcze jeden wyjazd przede mną. :p

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza bardziej mi się spodobała :) A co do szkoły, to nie jestem gotowa, szczególnie na poranne wstawanie :p

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza mega :D W drugiej do wymiany buty i by było git !

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza stylizacja jest absolutnie przeboska! A do szkoły z potrzebnych rzeczy mam jedynie kalendarz xD

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwsza stylizacja mi się podoba :) ja wakacji nie mam żadnych,trzeba pracować :d

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja już szkołę mam za sobą, więc nie odczuwam, że wakacje się kończą. Mimo tego życzę udanego pierwszego dnia w szkole innym! ;) A co do stylizacji - pierwsza jest zdecydowanie najlepsza! Od razu kojarzy się z wiosną. :)

    kociaczek1995

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsza stylizacja to mistrzostwo, kocham ♥
    GlamSlodka

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie studia i praca na pełny etat... Pierwsza stylizacja jest świetna - świetny pomysł na płaszcz. W drugiej fajnym akcentem jest plecak, ogólnie całość bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń