2017/08/30

nowy wygląd bloga

Jak zapewne zauważyliście, po kilkudniowej przerwie, wracamy do Was z zupełnie nowym wyglądem bloga. Zamieniłyśmy napis na "normalny" nagłówek, choć nie jest on typowo stardoll'owy. Mamy jednak nadzieję, że mimo wszystko przypadnie Wam do gustu. :)
Wraz z cherry9713 zmieniłam także szablon bloga. Wydaje się on być ostateczny, nie planujemy póki co większych zmian, jednak jesteśmy otwarte na wszelkie sugestie i wskazówki. Jeśli macie wątpliwości co do wyglądu bloga, uważacie, że coś trzeba zmienić - piszcie! Rozważymy każdą sugestię i propozycję.


Soxo_&cherry9713 

19 komentarzy:

  1. Wygląd bloga o wiele lepszy niż poprzednio, bo nie jest już taki cukierkowy :)
    Nagłówek jest przecudowny ♥ Bardzo się cieszę, że postawiliście na jasne kolory na blogu, jest przejrzyście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, bardzo się cieszymy i dziękujemy za opinię :)

      Usuń
  2. Bardzo ładny nagłówek, kolory też ładne zmiana na dobre

    OdpowiedzUsuń
  3. Zmiana całkiem na plus! 😍

    kociaczek1995

    OdpowiedzUsuń
  4. jest ładnie, ale poprzedni szablon był dla mnie wygodniejszy. Mam nadzieje ze sie przyzwyczaję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zmiany w zupełności na dobre. Blog wygląda na przejrzysty ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. o nagłówku się nie wypowiem, ale reszta wyglądu mega :D wszystko jest czytelne i wyraźne, super ❤️
    Elizka_15

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten wygląd bloga znacznie bardziej mi się podoba niż ten stary

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląd bloga można porównać do starego dworca PKP. Totalna tandeta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekamy w takim razie na wskazówki i sugestie dotyczące tego, co mogłybyśmy zmienić. :)

      Usuń
  9. jest super, ale teraz muszę się przyzwyczaić :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Zmiana jak najbardziej na plus! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie jest, lubię takie zmiany :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nagłówek jest piękny, co do szablonu - wolałem poprzedni :/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojej dawno tu nie wchodziłam, fajnie zobaczyć jakieś zmiany. Dla mnie wszystko na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sam szablon super, ale nagłówek niestety już mi się nie podoba :/

    OdpowiedzUsuń