2017/08/24

Makijaż

Cześć wszystkim!
Przepraszam za moje spóźnienie, lecz miałam problemy techniczne, ale już jestem i od razu daję Wam dzisiejszą propozycję makijażu.


Dzisiejsza propozycja jest w różu i czerni.
Zakochałam się w tym odcieniu różu po prostu jest majestatyczny.

Również pomyślałam, że póki nie wymyślę czegoś nowego, by urozmaicić ten dział, będę dodatkowo robić makijaż na doll osób, które zgłoszą się pod tym postem.

Podoba Wam się moja propozycja? Chcielibyście zobaczyć jakiś inny kolor, który mogłabym wykorzystać w następnym makijażu?

26 komentarzy:

  1. Zgłaszam się :) moja nazwa na stardoll : Blisey

    OdpowiedzUsuń
  2. Również się zgłaszam. Doll: callmeshady98
    Śliczny makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chętnie bym się zgłosiła niestety nie mam za dużo kosmetyków, ale pomysł mi się podoba tak jak dzisiejszy makijaż 😍

    kociaczek1995

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. postaram się z małej liczby kosmetyków coś wyczarować <3

      Usuń
  4. W takim razie również się zgłaszam i liczę, że uda Ci się coś wyczarować! ❤

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam swoją doll, b.e.a.t.k.a
    ładny makijaż, podoba mi się szminka

    OdpowiedzUsuń
  6. Również się zgłaszam, też mam mało kosmetyków, ale jestem ciekawa co zrobisz pod tą moją warstwą masek haha :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się, mam dosyć dużo kosmetyków
    A makijaż jest bardzo ładny i dziewczęcy

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie dopracowany makijaż oka :) Też jestem ciekawa jak moja doll będzie wyglądała w Twoim makijażu, zgłoszę się :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny :) ale pokombinowałabym jeszcze coś z tym złotem

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham wszelkie róże :D Makijaż mi się bardzo podoba, jednak nie jestem zwolenniczką złotych zdobień.
    No i też się zgłoszę, jestem ciekawa efektu. ;p
    Najka.

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny makijaż :) a ja bym chciała zobaczyć makijaż z neonowymi kolorami :D

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  12. Makijaż ładny. Zgłaszam się :D ~ James69.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny makijaż oka :)
    Ja chętnie bym coś zobaczyła w odcieniu chabrowego.

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny makijaż, tylko te brwi coś mi nie odpowiadają ;/.
    zgłaszam się, lalka566

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja również się zgłaszam. Mam całkiem mało kosmetyków, z których można zrobić pełny look więc jestem całkiem ciekawy jak byś sobie z tym poradziła :p

    Dzisiejszy makijaż jest bardzo ładny, podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękny makijaż! Zgadzam się, ten odcień różu jest powalający. Również się zgłaszam :D
    GlamSlodka

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziewczyny! Wszystkie Makijaże dziewczyn które się zgłosiły są już gotowe <3
    Miłego Dnia :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny, dopracowany makijaz! Również się zgłaszam jak jeszcze mozna. 😊

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny makijaż, super połączenie różu i czerni.
    Ja także się zgłaszam ;p

    OdpowiedzUsuń
  20. to i ja się zgłaszam, u mnie masz multum kosmetyków więc spore pole to popisu xd

    sylwia5278

    OdpowiedzUsuń
  21. dobra zgłaszam się, ale to będzie trudne zadanie.... dla Ciebie...

    kitttly

    OdpowiedzUsuń