Obserwatorzy

12 sierpnia 2017



Wiecie, że dopiero nie tak dawno zauważyłam, że była dostawa do Wild Candy... Kiedy to było? Naprawdę nie wiem jak mogłam to przegapić, ale już nadrabiam. Zaopatrzona w nowe śliczne rzeczy za fioletową walutę mogę działać!


ubrania za starmonety: | golf - It Girld | top - Fudge | pasek - Folk | spodnie - Wild Candy | bransoletka - Velvet Orchid | torebka - Wild Candy Couture | buty - MSW | 
ubrania za stardollary: | okluary - Nelly | 

Zaczęłam od spodni, w których zakochałam się od pierwszego wejrzenia za sprawą uniwersalnego koloru i satynowego wykończenia. Na Stardollu jest naprawdę mało porządnych spodni za starmonety, dlatego te musiały znaleźć się w mojej szafie. Dobrałam do nich golf, a także szary top w takim samym odcieniu - chciałam żeby wyglądało to mniej więcej jak dwukolorowa bluzka. Następnie wybrałam obszerny pasek, który swoimi kolorami przełamał nudę w stylizacji. Na koniec założyłam srebrne dodatki oraz okulary z szarym wykończeniem.

ubrania za starmonety: | bluzka - Decades | siateczka + top - Orginal Future | sukienka - Wild Candy | pasek - Apres Ski | rajstopy - Stardoll Academy + Vinyl | torebka - Callie's Picks | buty - It Girls | 
ubrania za stardollary (w drugiej stylizacji): | golf - Callie's Picks | koszula - Subcouture |

Pomarańczowa sukienka urzekła mnie swoim wyrazistym kolorem. Czerń podkręca ją na maxa, dlatego właśnie w ten kolor postanowiłam iść. Na początku wybrałam koszulkę na bazę, potem dodałam siateczkę razem z topem, który ma niemalże taki sam kolor. Następnie zdecydowałam się ciemne rajstopy, buty, a także srebrną kopertówkę. Nie mogłam się oprzeć, żeby Wam nie pokazać jak ta sukienka świetnie komponuje się z bluzką za stardollary ze sklepu Subcouture.




Dzisiaj stylizacje są wyjątkowo na kolorowym tle, ponieważ w pierwszej stylizacji biały golf się bardzo zlewał i źle to wyglądało.
Dajcie mi znać o tym myślicie oraz czy podobają Wam się stylizacje.



13 komentarzy:

  1. Jak dla mnie super pomysły na stylizację oraz myślę, że w takie ubrania za fioletową walutę warto zainwestować :)
    kociaczek1995

    OdpowiedzUsuń
  2. Łał swietne stylizacje!

    Marta32222

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno większość się ze mną zgodzi, że Wiśnia powinna stylizować manekiny w sklepach za starmonety. Nigdy wcześniej nie spotkałam osoby, która robi tak dobre stylizacje za sm. A trochę redaktorów zdążyłam poznać. :))
    Co do stylizacji, znowu świetne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Druga stylizacja WYMIATA!Zgodzę się z Najką, Cherry jest genialna.

    kitttly
    PS: Dzięki za informację o dostawie.

    OdpowiedzUsuń
  5. na to czekalam. wybrałaś nieoczywiste rzeczy,ale wyszło super!screeny lepsze niż zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie podobają mi się stylizacje,w ogóle ubrania które zostały wybrane nie podobają mi się

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  7. średnio podobają mi się poszczególne ubrania, aczkolwiek jeśli popatrzeć na całokształt outfitu - myślę, że jest całkiem okey :)

    LilPrincess96

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne stylizacje, bardziej spodobała mi się propozycja z sukienką.

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialne stylizacje, nie powiedziałabym że zostały wykonane za sm. :D

    OdpowiedzUsuń